Raskaustestistä - miten aikaisin on mahdollista saada jo jotain tulosta tikkuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias

Vieras
Siinä kysymys.

Minulla on nyt menoss kp 24 ja kierron pituus on 29. Mietin että miten aikaisin voisi alkaa jo testailemaan, tietty sillä varauksella että näyttääkin negaa/menkat tulee ajallaan plussasta huolimatta.

Kuinka aikaisin te olette plussanneet/testailleet?

Esikolta plussasin vasta aika myöhään kun oli kierto niin sekaisin etten tiennyt milloin menkkojen olisi pitänyt alkaa.

En siis tarkoita että 100% kuvittelisin raskaana olevani jos joku sellaisen käsityksen tuosta saa. Lähinnä omaksi huviksi ja omaa malttamattomuuttani testaisin kun noita testejä on vauvakuumehöyryissä tullut "muutamia" hankittua. Ja ehkäisyä ei ole.

mä oon saanut jo kolmessa raskaudessa herkällä testillä 4 pv ennen oletettujen menkkojen alkua hailukan viivan raskaustestiin. Kokeileppa vaikka huomen aamulla 10 herkkyys testillä niin voi näkyä jo haalea plussa jos odotat:)

No, en suosittele muuta kuin vaikka väkisin malttamaan sinne asti kun menkkojen pitäisi alkaa. Just tässä ite testailin aamulla kp 31-32/28-37 ja tuli tollane roskishaamu, jossa haaleen vaaleenpunainen viiva tuli testiajan ulkopuolella ja nyt joudun jokatapauksessa odottelee vielä muutamia päiviä.. pää vaan meni sekasi entisestään odottelun hurmoksessa.. mut jos jännitystä kaipaa niin tää ennen aikojaan testailu on kyl suht halpa tapa näköjään sitä järjestää;)..

Täytyykin kokeilla sitten aamupissasta. Mielenkiintoista odotella miten käy. :) Et jos negaa näyttää niin sitten testaan vasta kun menkat on myöhässä (jos on myöhässä).

Meillä ollaan tjot meiningillä niin nega ei ole mikään paha pettymys. :) Tulee kun on tullakseen. Mut jännitystä tosiaan saattaa tulla. :D

tyhmätyhmä, tsemppiä sulle jännityksen parissa!

Yhteistyössä