Raskaustestissä oli testiajan sisällä ehkä haalea viiva, mutta sitten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Elikkä, tein raskaustestin, jossa ehkä näin testiviivankin, mutta katsoin testiä yli tunnin päästä ja silloin se oli selkeä nega... Voiko näin päin käydä, tiedän, että negatiivinen tulos voi ajan umpeuduttua muuttua virheelliseksi testitulokseksi? Minulla ei ainakaan näin käynyt... Jännitti niin paljon tehdä testi, joten voi olla että olen nähnyt harhan, koska kaikissa "asennoissa" se "harhaviiva" ei testiajan sisällä näkynyt... Ja vielä toinen kysymys; näkyykö haalean haalea viiva paremmin valoa vasten vai näyttääkö se silloin vielä haaleammalta, lähes olemattomalta? Kun minulla juurikin valoa vasten katsottuna näkyi pelkkää testin taustan näköistä ja silloin tämä "harhaviiva" ei ainakaan näkynyt. Seuraavana aamuna tein uuden ja silloin en nähnyt edes tätä "harhaa".

No ei plussan pitäisi kyllä hävitä, jos sellainen on tullut. Sen sijaan voi käydä niin, ettei testiajalla näy vielä mitään, mutta tunnin päästä voikin näkyä ns. roskishaamu.

Eikö joissain testeissä voi näkyä sen viivanpaikkakin jotenkin. Itse testasin apteekin testillä, mikä on varmaankin luotettava eikä ainakaan liian herkkä mun kohdalla ollut. Tee muutaman päivän kuluttua uudelleen, niin eiköhän se tulos siitä selkiydy suuntaan tai toiseen.

Eikö joissain testeissä voi näkyä sen viivanpaikkakin jotenkin. Itse testasin apteekin testillä, mikä on varmaankin luotettava eikä ainakaan liian herkkä mun kohdalla ollut. Tee muutaman päivän kuluttua uudelleen, niin eiköhän se tulos siitä selkiydy suuntaan tai toiseen.
Ongelma tässä tilanteessa on se, että olisin puolessa välissä raskautta jo. Ei auta odottelut enää. Pillereitä käytän, mutta tyhjennysvuodot aina tullut, mutta silti epäilen mahasta...

Kyllä mun mielestä.

Itse sain nimenomaan roskishaamun, eli testiajalla en mitään, mutta tunnin sisään oli tullut haalea plussa. Viikon kuluttua tuli sitten testiajalla kunnon plussa.
Mutta siis jos olen nähnyt oikean plussaviivan testiajan sisällä, pitäisikö sen saman tooodella hailean viivan näkyä n. kahden tunnin jälkeenkin? Kun katsoin parin tunnin jälkeen, siinä ei näkynyt mitään muuta kuin kontrolliviiva. Ja kyseessä Apteekkarin testi.

Mutta siis jos olen nähnyt oikean plussaviivan testiajan sisällä, pitäisikö sen saman tooodella hailean viivan näkyä n. kahden tunnin jälkeenkin? Kun katsoin parin tunnin jälkeen, siinä ei näkynyt mitään muuta kuin kontrolliviiva. Ja kyseessä Apteekkarin testi.
Vai olenko voinut vain kuvitella testiajan sisällä sen toisen viivan, kun tiirailin sitä valoa vastaan ja läheltä, enkä kaikissa "asennoissa" sitä "harhaa" nähnyt?

Mulla kaikki viivat kolmessa testissä jäivät näkyviin ihan selvästi ja eka vahvistui tosiaan testiajan jälkeen. Ja jos olisit jo puolivälissä raskautta, sulle tulisi taatusti kunnon plussa. Kaikkea kummallista toki maailmaan mahtuu, mut pidän hyvin epätodennäköisenä että tolla tuloksella olisit raskaana. Mene verikokeeseen, sillähän se selviää.

Mulla kaikki viivat kolmessa testissä jäivät näkyviin ihan selvästi ja eka vahvistui tosiaan testiajan jälkeen. Ja jos olisit jo puolivälissä raskautta, sulle tulisi taatusti kunnon plussa. Kaikkea kummallista toki maailmaan mahtuu, mut pidän hyvin epätodennäköisenä että tolla tuloksella olisit raskaana. Mene verikokeeseen, sillähän se selviää.
Eli olisi minullakin jäänyt se "harha" siihen kahden tunnin jälkeen näkyville, jos siinä siis olisi oikea viiva ollut testiajan sisällä? Voiko ihminen nähdä ja kuvitella jotain, mitä ei todellakaan haluaisi?

Sen kahden tunnin jälkeen näytin testiä vielä kaverillekin, eikä hänkään tarkkaan katsomalla nähnyt siinä mitään... Olenko voinut nähdä harhan testiajan sisällä, kun olin sitä 2 minuuttia tuijottanut ja oikeasti oikein yritin etsiä onko siinä toista viivaa...

Sen kahden tunnin jälkeen näytin testiä vielä kaverillekin, eikä hänkään tarkkaan katsomalla nähnyt siinä mitään... Olenko voinut nähdä harhan testiajan sisällä, kun olin sitä 2 minuuttia tuijottanut ja oikeasti oikein yritin etsiä onko siinä toista viivaa...
Eikä siinä siis testiajan sisällä punaista väriä muistaakseni ollut toisen viivan paikkeilla

Yhteistyössä