Raskaustestin tulkintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Olen tehnyt kaksi pregcheckin raskaustesti liuskaa ja molempiin saanut plussa viivan kohdalle erikoiset värjäymät, jotka alkavat testin reunasta ja päätyvät plussa viivan kohdalle. Yritän laittaa kuvaa tähän, jospa onnistuisin. Menkat myöhässä neljä päivää, rinnat kipeät... Kovasti olisi tervetullut, mutta nuo erikoiset tulokset ihmetyttää. Selvästi värilliset on kuitenkin ja näkee aivan selvästi. Niin ja nuo "viivat" ilmestyi tikkuun heti ja on siinä edelleen.
En tiedä saako kuvasta niin hyvin selvää mutta yritetään. Pitää ostaa vielä lisää testejä ja testailla, mutta nyt kun mökillä ollaan niin muutamaan päivään se ei onnistu. Miten tuon voisi tulkita? Kellään ollut samanlaista?

[QUOTE="aapee";29498514]20140126 130056 - Aijaa.com

Ostan, kun apteekkiin pääsen. Kuten jo kirjoitin niin nyt pariin päivään en pääse ja olis mielenkiintoista kuulla onko muilla ollut näin ja mitä se on tarkoittanut. Tässä kuvaa. Huono laatu, mutta ehkäpä siitä näkee.[/QUOTE]

Joo, en mä siis tarkoittanut moralisoida. Vaan että itse testejä ostaessani oon aina saman tien ostanut ns. kunnollisia, kun monissa muissa menee tupalsti rahaa kun tulokset on usein epävarmoja.

Ja ymmärrän kyllä jos ei ole apteekkia lähellä, niin on otettava sitten "mitä sattuu" :D.

Sen huomasinkin et sulla oli tehnyt saman. Siksi tuohon äskön laitoinkin et "toivoa on" :) mietin et onko vielä muita? Voiko tuon tulkita varmuudella positiiviseksi vai kannataako tässä vielä innostua? :D niiin kovasti olisi toivottu nyytti meidän perheeseen <3

Jos itse epäilee niin tottakai kannattaa sitten parin päivän päästä tehdä myös joku apteekin testi. Itse kun luotin tuohon kun tosiaan tein kuitenkin kolme ja eri päivinä eri kellon aikoihin niin uskoin siihen...lisäksi oli maha alkanut jo kasvaa (mulla tuli menkat vielä alkuraskaudessa) niin siitäkin syystä uskoin.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, et tuliko sulla menkat ihan normaalisti? Mäkin mietin että kahteen testiin kun noinkin hyvät värillisrt viivat tuli, että kaippa se jotain tarkoittaa :) ennen en oo saanut noihin edes haamua näkyviin. Toivotaan parasta :)

Toi Pregcheck on ihan kunnollinen testi. Eikö se ole ihan sama kun apteekin oma? Ainakin vuonna 2011 kun testailin tiuhaan niin tulin huomanneeksi tällaisen. Tiedä sitten onko muuttunut.

Mulle toi testi oli todella luotettava. Mitään viivaa tai haamuakaan ei tullu jos en raskaana ollu. Halpa ja hyvä :-).

[QUOTE="aapee";29498678]Ihan mielenkiinnosta kysyn, et tuliko sulla menkat ihan normaalisti? Mäkin mietin että kahteen testiin kun noinkin hyvät värillisrt viivat tuli, että kaippa se jotain tarkoittaa :) ennen en oo saanut noihin edes haamua näkyviin. Toivotaan parasta :)[/QUOTE]

Normaalit menkat vielä kahdet ja yhdet sellaiset että vähän tiputti, siitä heräs sit epäily kun alko olee vähän muutakin jne. Neuvolassa sit selvis että olen pidemmällä kun ajattelin.

Ihan selvä nega myös mun mielestä. Miksi tuhlata rahoja viivatesteihin kun on olemassa CB:n digi mieluiten viikkonäytöllinen, niin saa takuuvarmasti luotettavan tuloksen.

Digitestin sainkin tehtyä jo tänään. RASKAANA! Voi tätä onnellisuuden määrää. Onnenkyyneleitä on vuodatettu ja paljon. ;) Mä olin niin varma tästä siitä saakka kun noihin liuskoihin värillisiä "viivoja" sain. Kun aiemmin en ollut saanut mitään näkyviin. Nyt ehkä uskaltaa jo tuulettaa, kun tuolla digillä varmisti asian. :) -Ap

Uusimmat

Yhteistyössä