Raskaustestiapua nopsaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minkä värinen on oikeen haamujen haamu???Ku mun mielestä testiin ois tullut selanen oikeen haalean haalea viiva joka näytti enemmänkin vielä valkoiselta HMM...Kyseessä rfsu testi...

mulla on nimenomaan tullu tuohon rfsu:n testiin jus sellanen valkonen/harmaa viiva joka siis oli kyllä viivan paikka ja en ollu raskaana,enkä seuraavassa kierrossakaan kun tein sen toisen testin ja taas tuli se viivan paikka.jos se on punertava siis haalean punainen niin sit se on ns.haamu.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Minkä värinen on oikeen haamujen haamu???Ku mun mielestä testiin ois tullut selanen oikeen haalean haalea viiva joka näytti enemmänkin vielä valkoiselta HMM...Kyseessä rfsu testi...

mulla samassa testissä näin kans muka haamuviivan oikein kirkkaassa valossa(valkea). kyseessä tais kuitenki olla se viivankohta, mihin se oikea viiva kuuluisi piirtyä tummana.
en ollut raskaana, mutta säikähdin niin etten enää osta ko testiä

minäkin ostin ko testin muutama kk sitten ja muistutan, että ÄLKÄÄ TULKITKO enää tuon (olikohan) 10 minuutin jälkeen! Mulla tuli melkein heti tuon sallitun ajan jälkeen punertava toinenkin SELVÄ vaaleahko viiva kahteen testiin. Onnex en kuitenkaan ollut tuolloin raskaana. Kehno testi!!!

Yhteistyössä