Raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mkjhy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mkjhy

Vieras
Alkaa tympiä tää testien ostaminen kun on jo niin kallista... voiko testin tehdä terveyskeskuksessa? ja varaanko ajan labraan vai lääkärille??

Menkat olis pitänyt alkaa 8pv ja 3pv tein raskaustestin ja negaa näytti ja varmaan johtuu siitä että tein sen liian aikaseen.

2viikkoa pitää olla menkat myöhässä jotta alkavat kusitestin tekemään terveyskeskuksessa. Yleisohjeena on ainakin tuo. Mitä jos odottelisit vielä muutaman päivän ja soitat sitten. tässä on viikonloppu kuitenkin välissä jolloin ei mikään ota vastaan. :)

En saa laskulle ku on tää p**** klarna yhtiö kaiken takana, ja en luota nettipankkiin, en käytä nettipankki tunnuksiani ihan missä vaan, ja ei saa postiennakkona tai en ole tavannut ainakaan sellaista firmaa joka sen postiennakkona laittais

Yksi testi apteekissa maksaa n.7? (apteekin oma). Ei mielestäni ole kallis.
Pitää malttaa odottaa että ne menkat on myöhässä..kai niihin testeihin rahaa meneekin jos koko ajan pitää testailla huvikseen.

tää on muuten huono tää sivusto huomasin just että rämpytin tuota vastaa nappia niin tuli toi vastaukii 3 kertaan :-)

Pitää hakee kaupasta jos löydän noit 4e testejä.

Niin ja noi apteekin 7e testit on kalliita, olen töissä käyvä ihminen ja tuntuu että paremmin rahaa jäi käteen soskun pummina kun nyt kun olen töissä niin ei jää mitään käteen, muutaku väsymys, niin johonkii 7 e johonkiin raskaustestiin joka on ihan älyttömän kallis ja täällä ei myydä muita ku noita apteekin omia ku on niin pieni apteekki.

Alkuperäinen kirjoittaja mkjhykk:
tää on muuten huono tää sivusto huomasin just että rämpytin tuota vastaa nappia niin tuli toi vastaukii 3 kertaan :-)

Niin ja noi apteekin 7e testit on kalliita, olen töissä käyvä ihminen ja tuntuu että paremmin rahaa jäi käteen soskun pummina kun nyt kun olen töissä niin ei jää mitään käteen, muutaku väsymys, niin johonkii 7 e johonkiin raskaustestiin joka on ihan älyttömän kallis ja täällä ei myydä muita ku noita apteekin omia ku on niin pieni apteekki.

Voi elämä! Jos nyt jo määkii 7euron takia niin voi voi! Mitäs jos testi näyttää plussaa.. lapseen vasta rahaa meneekin, enemmän kuin sen 7?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mkjhykk:

Voi elämä! Jos nyt jo määkii 7euron takia niin voi voi! Mitäs jos testi näyttää plussaa.. lapseen vasta rahaa meneekin, enemmän kuin sen 7?

Hohoijaa....kyse taiskin olla siitä että ap testaille liian aikaseen ja saa negaa t esteihin ja haluis uusia testin.kyllä tuo 7e on paljo jos useemman testin ostaa....

Yhteistyössä