raskaustesti terveysasemalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miimii10
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miimii10

Jäsen
25.12.2009
535
0
16
Eli mulla on kp 46/36 ja tätiä ei näy sekä yksi nega tullut.
Pieniä oireita on ilmassa koko ajan :ashamed:

Ajattelin mennä ottaa terveysasemme varmempaa testiä mutta miten tuo käytännössä tapahtuu?

Pitääkö soittaa ensin ja pissa vai verinäyte?
kauan menee että saadan tulos ja kauan menee tehdä tuo testi kun joudun ottamaan neidin (1.8kk) mukaan :attn:

Eli viisaat valaiskaa mua huomista varten.

Mä olen käyny jokakerta testissä tk:ssa. Taitaa olla eri systeemejä, mut täällä toimii niin, et menee vessaan, pissii purkkiin ja kirjoitta sotun siihen -no ehkä kirjoittaa ens ja pissii sitten :D Sen jälkeen lykkää purkin luukusta ja sanoo ekalle vastaantulevalle henkilökuntaan kuuluvalle, että siellä olis pissipurkki, pitäs tehdä raskaustesti. Noin 5 minuution päästä joku tulee kertomaan tuloksen.

täällä tarvii olla lähete ennenkun voi mennä viemään näytettä. pissa näytteestä tehtävät on ihan samoja raskaustesti liuskoja mitä kaupoistakin saa. näin ainakin täälä. eli verikoe on luotettavampi jos ei kotonakaan testi näytä.

Ihan sama virtsatesti tehdään perustk:ssa kuin noi apteekkien testitkin on, eli ei sieltä sen kummemmin tule plussaa jos kotonakaan ei kerran tule. Verestä terkkuloissa ei ruveta yleensä P-HCG:tä ottamaan, varsinkin jos raskaus on toivottu.

Yhteistyössä