Raskaustesti neg., silti raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Menkat on myöhässä 11 päivää, apteekin oma testi näytti tänään negaa.

Jos edellisistä menkoista laskee, niin nyt pitäs olla 5+4...helmikuun menkat oli kyllä tosi lyhyet, normaalin 5 päivän sijaan 2 päivää sellasta tuhruvuotoa, edes sidettä ei tarvinnu käyttää. Eli saattaisi olla viikkoja kasassa yhtä hyvin jo 10?

Oireita on kyllä, mm. pahoinvointia (tietyt ruuat kuvottaa eritoten, tällä hetkellä kaikki rasvainen), voimakasta väsymystä (nukun 8h yössä, 2h päivällä ja silti voisin nukkua vielä lisääkin), migreenikohtaus (mulla ei yleensä oo migreenejä muulloin kuin raskaanaollessa, 2 lasta on jo ja molempia oottaessa sairastin järkyttäviä migreenejä), rinnat aristaa ja juuri tuo menkkojen poisjäänti...

Tyhmää kysyä tällästä, kun on jo äiti, mutta äitiysneuvola tuuttaa varattua :) yritän saada aikaa sinne...

No mulla oli menkat myöhässä melkein 3 viikkoa ennen plussaa, syynä ilmeisesti myöhästynyt ovulaatio...
Neuvolassa käskivät vaan odottaa, jossei seuraavaan kiertoon mennessä tulis plussaa tai menkkoja niin sit lääkäriin, mut tuo voi toki paikkakunnittain vaihella..

Mulla on tuntunut sellaista ihmeellistä muljailuakin mahassa, ei mitään ruuansulatusjuttuja selkeestikään vaan jotain ihan muuta? Haluaisin niin kovasti olla raskaana, sain syksyllä rajun km:n ja vauva olisi enemmän ku toivottu tähän perheeseen.

Mulla oli myöhässä reilusti, ja tein 3 testiä, jotka oli kaikki negoja. Lopulta sit sain positiivisen tuloksen, ja viikko sen jälkeen raskaus osoittautui kohdun ulkoiseksi...

Itse testasin menkkojen oletettuna alkupäivänä, testi näytti negaa.. Verikoe tehtiin kun menkat oli pari päivää myöhässä, nega. Sitten meni vajaa pari viikkoa ja alkoi raju pahoinvointi.. Ja testi näyttikin samantien plussaa. Nyt mennään 22+4.

Niin mäkin nyt vähän ihmettelen et mitä se neuvolassa käyminen asiaa auttaa....?Jos r-testi on negaa niin sun ei auta kun ootella...Ne ei tässä kohtaa ala sen kummemmin vielä mitään tekemään missään, tai en ainakaan usko..

Nuo oireet nyt voi tulla jo pelkästää siitä että sä ajattelet et voisit olla raskaana tai jos sulla onkin vasta ollut ovulaatio?

Maltti on valttia näissä asioissa, antaa ajan kulua, jos raskaana olet niin kyllä se testi sen aikanaa näyttää, jos et ole niin saat lääkkeet millä menkat taas alkaa... :hug:

No tota, näitä oireita on ollut 2 viikkoa... Että en kai mä ennen menkkoja kuvitellut että "oonpa raskaana" :o ovulaatio oli selkeästi 25.2... testin ja tuntemusten mukaan.

Ja haluan mä tietää, mikä tää outo tunne mahassa on, jatkuva pahoinvointi ja väsymys. Koska en mä tällaisena voi töissäkään käydä.

Eikä sitä koskaan tiedä... Mitä nyt muiden kokemuksia oon lueskellut, niin joillekin se raskaus on paljastunut vasta ultrassa. Sitä ennen on apteekin ja tk:n testit näyttäneet negatiivista...

meidän nurkilla ei neuvolaan edes pääsis noilla eväillä...niillä lienee siellä muutaki hommaa. onko niillä ultra siellä? jos ei niin ei se sun tilanne siitä miksikään muutu.

Yhteistyössä