Raskaustesti aamulla positiivinen, päivällä nega

Hei! Kysyisin neuvoa, sillä tein eilen aamulla ja tänään aamulla positiivisen raskaustestin joihin kumpaankin ilmestyi selkeä vaaleanpunainen viiva muutaman minuutin kuluessa. Koska viiva oli aavistuksen haalea ja ilmestyi vasta noin 10 minuutin odottelun jälkeen, päätin testata vielä clearblue Digitalilla, joka näyttikin negaa. Tämän testin tein siis päivällä, kun muut oli aamuvirtsasta. Heti perään tein apteekin testin, jossa oli haalea haamuviiva, jonka näki myös mieheni. Kuukautiset olisi pitänyt alkaa eilen. Hätäilenkö, onko hormonia kehossa liian vähän vielä, vai olisiko ollut kemiallinen raskaus? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia, kun millään en malttaisi odotella. Kiitos etukäteen vastauksista.
 
Hei! Kysyisin neuvoa, sillä tein eilen aamulla ja tänään aamulla positiivisen raskaustestin joihin kumpaankin ilmestyi selkeä vaaleanpunainen viiva muutaman minuutin kuluessa. Koska viiva oli aavistuksen haalea ja ilmestyi vasta noin 10 minuutin odottelun jälkeen, päätin testata vielä clearblue Digitalilla, joka näyttikin negaa. Tämän testin tein siis päivällä, kun muut oli aamuvirtsasta. Heti perään tein apteekin testin, jossa oli haalea haamuviiva, jonka näki myös mieheni. Kuukautiset olisi pitänyt alkaa eilen. Hätäilenkö, onko hormonia kehossa liian vähän vielä, vai olisiko ollut kemiallinen raskaus? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia, kun millään en malttaisi odotella. Kiitos etukäteen vastauksista.
Digi ei oo niin herkkä. Tee aamupissasta seuraava digi niin on varmasti positiivinen. Yllättävän paljon juominen vaikuttaa siihen onko pissa liian laimeaa. Ja yksilölliset erot hcg erityksessä. :)
Minulle siis kävi noin. Ja kyllä se testi seuraavana aamuna sitten oli plussa.
 
Tänään aamulla tein apteekin testin ja siihen tuli noin 5 minuutin odotteluajan jälkeen vain haalea viiva, sellainen minkä erottaa kyllä, mutta tosi haalea silti. Mitä tää nyt on?
Ovulaatioajankohta mulla on tarkasti tiedossa sillä oon sen tikuttanut, ja siitä nyt 16pvää. Voisko viä olla toiveita että vahvistuisi? Äh, tää epätietoisuus on kamalaa, kun olisi niin toivottu plussa.
 
Hei! Kysyisin neuvoa, sillä tein eilen aamulla ja tänään aamulla positiivisen raskaustestin joihin kumpaankin ilmestyi selkeä vaaleanpunainen viiva muutaman minuutin kuluessa. Koska viiva oli aavistuksen haalea ja ilmestyi vasta noin 10 minuutin odottelun jälkeen, päätin testata vielä clearblue Digitalilla, joka näyttikin negaa. Tämän testin tein siis päivällä, kun muut oli aamuvirtsasta. Heti perään tein apteekin testin, jossa oli haalea haamuviiva, jonka näki myös mieheni. Kuukautiset olisi pitänyt alkaa eilen. Hätäilenkö, onko hormonia kehossa liian vähän vielä, vai olisiko ollut kemiallinen raskaus? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia, kun millään en malttaisi odotella. Kiitos etukäteen vastauksista.
Mulla näytti toissapäivänä kp 26/28 digi päivällä ei raskaana vaikka pc:n liuskat oli näyttänyt jo päiviä haaleita plussia. Sit eilen aamulla kp 27/28 näytti digi raskaana 1-2. Eli odottele päivä tai kaks ja tee aamupissistä se testi.
 
  • Tykkää
Reactions: lailikka

Yhteistyössä