Raskaustesteistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Khimaira

Vieras
Tein kaksi RFSU:n testiä, molemmissa heikkoakin heikompi plussa (mieskin tosin näki viivan, mutta hän tokaisi että olen vain "vähän raskaana" ).
Missä vaiheessa kyseinen testi näytää plussan vai olikohan se vain "viivan paikka" ..?
Nyt on 31pvä ja kierrosta ei ole hajuakaan (normisti se on 31vrk, mutta pillereiden aikana sekoili miten sattuu..)..

Joka testin pitäisi antaa aina täysin selkeä viiva, ei mitään haamuilua enää :kieh:

RFSUn testeistä en ole kuullut kuin huonoa.. kerran olen itse käyttänyt ja silloin näytti viivanpaikkaa ja menkat alkois seuraavana päivänä..

Suosittelisin kipasemaan jonkun toisen testin jos vain mahdollista ja uusimaan vaikkas huomen aamuna :)

Tein myös tuon rfsu:n testin. Kirjoitinkin jo tänään aikaisemmin siitä eri kohtaan täällä keskustelussa. Mutta tein toissa päivänä testin. Negatiivisen viiva tuli selvästi näkyviin. Hetken kuluttua siihen ilmestyikin haalea viiva pystysuunnassa :x Miten tuota sitten tulkitsemaan...ohjeissa ei ainakaan ollut vastausta siihen =)
Ovat tietysti halpoja testejä ja saa samalla kun käy maito-ostoksilla, mutta ei vissiin kandee niihin luottaa? Onko siis vain huonoja kokemuksia?

Oon ymmärtänyt, että viivanpaikassa ja haamussa olis se ero, että viivanpaikassa ei olis väriä ja plussassa, vaikka oliskin haamu, niin tarttis olla väriä. Viljatestillä sain kerran viivanpaikan, vaikka yleensä on negassa ollu ihan puhdas ikkuna. Viivanpaikka oli taustaa vaaleampi, valkoinen viiva siinä mihin plussaviivan pitäis tulla.

Viivanpaikka saattaa ilmestyä testiin näkyviin myös jos testi kuivuu ja tulos tulee luettua ohjeen suositteleman ajan jälkeen, joka yleensä on viissiin 5 tai 10 minuuttia.

Tee Nella parin päivän päästä jonkun muun merkkinen testi, eiköhän se plussa sit jo näy kunnolla. Alussa istukkahormonin määrä kaksinkertaistuu parin päivän välein. Toivottavasti saat plussan! :)

Yhteistyössä