Raskaustesteistä väitetään aina,että ei tule vääriä positiivisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vai ei muka tule
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vai ei muka tule

Vieras
Sanotaan,et on kemiallinen ja siksi on näyttänyt plussaa.

Itse testasin (joo monta kertaa,turha tästä nillittää) viitenä päivänä peräkkäin aamulla ja iltapäivällä jokaisena näinä päivinä.

Tulos.

1. aamu= nega
1. iltapäivä= nega

2. aamu= nega
2. iltapäivä= nega

3.aamu= nega
3. iltapäivä= selvä positiivinen

4. aamu= nega
4. iltapäivä= nega

5. aamu= nega
5. aamu= nega

veritesti tehty myös tehty ja arvo 4

Mikä selittää tämän positiivisen tuolla välisssä jos ei raskaustestit anna vääriä positiivisia?

[QUOTE="vieras";28239049]Bebe on hipaissut kohdun limistä. Silloin on tullut plussa. Mutta vain hipaissut.

Totta kai on myös selvä asia, että ei raskaustestit satavarmoja ole.[/QUOTE]

tämä ei voi pitää paikkansa,että näyttäisi vain yhdessä testissä. Hcg pitää kuitenkin nousta siihen 25iU ennen kuin tällä testillä näyttää.

Siis mitä väliä vaikka joskus näkyisikin virheellinen positiivinen?

Eihän noiden luvata missään olevan aina 100% luotettavia, eikä ole tarkoituskaan vaan sitä varten on sitten ne testit jolla saadaan täysi varmuus.

Ihan hömelöä nillittää tuollaisesta.

Ehkä se ei olekaan vain hyvä asia että noita testejä saa joka marketista ja halvalla, jotkut kun näyttää keksineen siitä oivan harrastuksen itselleen...

Mä olen myös saanut positiivisen tuloksen raskaustestiin, josta riemastuneena tein samasta näytteestä toisen testin, joka oli nega. Negoja oli myös tulevatkin testaukset, eli ei ne raskaustestit aina pidä paikkaansa.

Kyllä tosta testaustahdista voi nillittääkin. Kemiallinen ku kemiallinen.

Tuskin mikään kemiallinen edes. Yleensä se on värikertymä, mikä alkaa sieltä testin päästä nousemaan, ja pysähtyy johonkin kohtaan testiin, tulkitaan positiiviseksi. Vaikka ei sitä ole..
Sen tunnistaa hieman epämääräisestä viivasta, ei ole ihan suora, ääriviivat epäselvät, viiva väärässä kohtaa testiä. Jos on epävarma, onko oikea viiva vai ei, voi testiin imeyttää hiukan puhdasta vettä. Jos on oikea positiivinen, tulos jää, jos ei, värikertymä huuhtoutuu pois.

Yhteistyössä