Raskaustesteistä ja herkkyyksistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Amania

Vieras
On ollut koko viikon raskausoireita, viimeistään tänään olisi pitänyt laskujen mukaan alkaa menkat (voi heittää parilla päivällä kierto). Olen tehnyt maanantaista lähtien herkkiä David-raskaustestejä ja alkuun sain hyvin hennon haamun, tänään en enää oikeastaan mitään. Ajattelin, että oli varmaan kemiallinen ja siksi viiva ei vahvistu.

Tänä aamuna tein kuitenkin samasta virtsasta myös pregcheckin ja sain siihen selvän viivan, vaikka hailakka oli sekin.

Miten on siis mahdollista, että erittäinherkkä (herkkyys 10 mIU/ml hCG) ei näytä mitään, mutta samasta virtsasta vähemmän herkkä pregcheck näyttää haaleaa, mutta selkeästi nähtävää punaista viivaa (herkkyys 25 mIU/ml) testiajan sisällä? En ymmärrä.

Kuulemani mukaan tuo pregcheck antaa selviä viivanpaikkoja. Varmasti davidin testin pitäis olla jo positiivinen. Tietty jos menkat ei oo alkanu niin se on aina hyvä merkki..

[QUOTE="Vieras";27192709]Kuulemani mukaan tuo pregcheck antaa selviä viivanpaikkoja. Varmasti davidin testin pitäis olla jo positiivinen. Tietty jos menkat ei oo alkanu niin se on aina hyvä merkki..[/QUOTE]

Tässä kuvat tämän päivän testeistä:
7YKhg7

mullakaan ei herrkä david näyttänyt kun toooosi hailakan viivan. Seuraavana päivänä pregcheck oli jo ihan selkeesti positiivinen. Eli kai noissa on merkkikohtaisia eroja, vaikka periaatteessa herkkyydet onkin merkitty tarkasti. Voihan se pissan koostumuskin vähän vaihdella..

[QUOTE="Lissu";27192899]Aika jännä... ylempi puhdas nega, alempi selvä plussa.

Mä hakisin seuraavaksi digitestin. :)[/QUOTE]

Joo, täytyy tehdä huomenna digitesti.. Jos se näyttää raskautta, niin voisin todeta, että melko susia nuo superherkät testit :D

Ehkä siinä Davidissakin on livenä hyvällä mielikuvituksella joku viivanpaikka nähtävissä, mutta jotenkin oletus olisi, että superherkässä pitäisi olla paljon kirkkaampi viiva kuin tuossa toisessa, eikä noin päin! Mutta mä olenkin hyvin noviisi näiden kanssa..

Yhteistyössä