Raskausoireita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pulla

Vieras
Miten teillä joilla monta lasta, onko oireet olleet ihan erilaiset? Mä oon oksentanut ja tajunnut heti, kahdella ekalla kerralla olevani raskaana. Nyt vaan odottelen kuukautisia kädet ristissä, mitään oireita ei oo mutta vikat menkat olleet joskus ööö... elokuussa. Voiko kolmas olla ihan oireetonta?

En mää uskalla. Kakkonen ei oo edes vuottakaan vielä ja hirveän huono nukkumaan. Pelottaa, mutta enhän mä voi olla raskaana, kun ei oireita ole! Tajusin äsken, että pissattaa tiuhaan ja oon sitä itekseni ihmetellyt ja hokasin, että siskollani se on kyllä ollut raskausoire. Mutta en mä oo raskaana, en voi olla.

Ensimmäistä ku ootin niin ei ollut minkäänlaisia oireita, ei ees ois huomannu olevasa raskaana jos maha ei ois kasvanu :laugh:

Tän toisen raskauden arvasin jo ennen ku testin tein ku rupes olemaan etova olo pitkin päivää.. Tässä toisessa raskaudessa onkin ollut varmaan kaikki maholliset oireet mitä voi olla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja MiNiMaM:
Ensimmäistä ku ootin niin ei ollut minkäänlaisia oireita, ei ees ois huomannu olevasa raskaana jos maha ei ois kasvanu :laugh:

Tän toisen raskauden arvasin jo ennen ku testin tein ku rupes olemaan etova olo pitkin päivää.. Tässä toisessa raskaudessa onkin ollut varmaan kaikki maholliset oireet mitä voi olla :laugh:

Mä voisin tätä peesata ihan täysin

Yhteistyössä