Raskausoireita, negatiivisia testejä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hämmentynyt"

Vieras
Heip!

Kerron teille nyt vähän tilanteestani ja saatta sanoa mielipiteeni..

Viimeksi menkat ovat alkaneet 19.5 Siitä lähtien olen tehnyt ainakin 5 raskaustestia, erimerkkisiä liuskatestejä, jotka ovat olleet negatiivisia.

Kuitenkin, minulla on hirveästi raskausoireita. On jalkojen turvotusta, valkovuotoa, närästystä. Väsymystä ja arat rinnat. Epäilyttää niin kamalasti. Ehkäisynä on käytetty kortsua, eikä sen kanssa ole käynyt vahinkoja. Suoraan sanottuna olen varma etten voi edes raskautua, olen ylipainoinen ja tupakoin, lisäksi kuukautiset ovat hieman epäsäännölliset, tosin eivät ole ikinä olleet näin pitkään poissa.

menkattomuuteen arvelen syyksi tämän koko kesän kestäneen stressin, on ollut elämässä kaikenlaista.. isompaa ja pienempää stressiä, kylppäriremppaa, kaason hommia ja rakkaan siskon perheen muutto ulkomaille.

No, en tiedä, turha, mutta olen vähän kummissani. Mikä minua vaivaa..

Täytyy käydä, nyt ei vain oikein ole ehtinyt, kun on yövuoroviikko. :) Oikeastaan aloin vasta suuremmin tätä miettiäkkin nyt kn on toi närästys ruvennut vaivaamaan.

mulla oli stressin takia kuukautiset pois 3kk...:/ joillekin ihan pienikin asia voi olla todella stressaavaa... mulla vaan sattu silloin olemaan lasten käräjöinnit ym... niin sen takia oli pois.. mut toivotaan et saat asiaan selvyyden:)

Mä tunnun olevan niitä, joilla heti vaikuttaa elämänmuutokset jne. Onhan tämä kesä ollut muutenkin ihan erilaista ku arki, syömiset ja juomiset jne. Kunpa elämä vähä tasoittuis pian. :)

Yhteistyössä