Raskausoireita(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vauvahaaveilija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vauvahaaveilija"

Vieras
Hei!

Ollaan yritetty lasta viiden vuoden ajan. Vasta tänä keväänä kuitenkin rohkaisin mieleni ja menimme lapsettomuustutkimuksiin... Miehessä ei vikaa, minulla ovuloimattomuus joten sain clomifenit käyttöön.
Nyt on kolmas yrityskierto clomeilla. Tässä kuussa tuli yriteltyä oikein kunnolla ja oviksenkin bongasin (oli kipeä alavatsa, limat ym. asiaan kuuluvat :D). Mulla oikeastaan heti oviksen jälkeen alkoi pahoinvointi, mitä ei muissa kierroissa ole ollut. Muuten kaikkea normaalia pms:ään kuuluvaa on ollut oviksesta lähtien... Alavatsanippailut alkoivat muutama päivä sitten, välillä repii oikein kunnolla. Aamuisin on selkä keskeltä (en usko että tämä mikään oire on mutta kuitenkin). Huono olo jatkuu vain. Huimaus on myös uusi juttu, sitä ei aiemmin ole ollut... Väsymystä ei oikeastaan ole, ellen tee jotain fyysisesti raskasta, silloin uuvun aivan täysin. Yhtenä päivänä töissä tuli kylmä hiki otsaan ja palelua on ollut koko ajan... Mulla on nyt Kp28, eka clomikierrossa en ovuloinu, kierto oli 40pvä:ä ja viime kierto oli 28pvä:ä. En vielä aio testiä tehdä, kun voihan nämä olla tavallista pahempia menkkaoireitakin vaan...Vai onko?

Tai sitten sitä toivoo niin paljon, että kroppa rupeaa kehittelemään noita oireita? :) Sekin on aika yleistä, mutta toivotaan, että saatte vihdoin yrittämisen päätökseen :hug:

Oon jo luovuttamispisteessä ollut kauan aikaa, enkä jaksa enää ajatella sen kummemmin. Nyt vain alkoi mietityttämään kun on tosiaan ollut niin paha olo jo pitemmän aikaa, enkä ole kipeänäkään ollut... Varmasti olen aiemmin kuvitellut yhtä ja toista muuten :D Mutta nyt... Niin ja mulla ei oo mielialanvaihteluita ollenkaan! Normaalisti tässä vaiheessa kiertoa oisin ihan hirviö :D

Niin, se jää nähtäväksi. Itselläni on eniten raskausoireita ollut silloin kun en ole ollut raskaana, ja kun olen ollut raskaana, niin ei yhtään ennen plussaa.

Onnea yritykselle, ja toivotaan että olet raskaana :).

Yhteistyössä