Raskausoireita ennen plussaa?!

  • Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Mulla on hirveesti oireita, epäilen että olen raskaana. Testit ei näytä vielä plussaa, oletettuihin menkkoihin vielä melkeen viikko (kierrosta ei ihan varmuutta, vasta pari kertaa ollu menkat synnytyksen jälkeen). Oireena jatkuva vihlonta alavatsassa jota on jatkunut viikon, väsymys ja ruokahaluttomuus aamuisin. Tänään ilmeni pari uutta oiretta: kahvi maistui ihan oudolle ja samoin maksamakkara jota laitoin leivän päälle...

Onko muilla ollut oireita ennen plussausta?
 
Närästys ja issias-vaiva sekä ekat "repäisykivut" alavatsalla olivat varma merkki siitä jo ennen plussaa, että raskaana ollaan. Näin tässä ja kahdessa edellisessäkin raskaudessa. Esikon kohdalta en muista noita oireita ennen kuin myöhemmässä vaiheessa. Nyt vaan tiesin jo ennen testiä, että tulos on positiivinen. Sen vaan jotenkin jo tietää;) Neljättä siis meille odotellaan:)
 
kolmatta ootellaan
tästä ja edellisestä tiesin ennen menkkojen alkua, että vahvasti raskaana ollaan.
Suussa maistui rauta (kuin olisi tullut verta) ja oli flunssainen olo. Lämpöä oli 37+ astetta.
Muut oireet tuli myöhemmin.
 
rv 11+1
Mulla alkoi pahoinvointi alkionkiinnittymistä seuranneena päivänä! Siis seuraavana päivänä kuin mulla oli ollut pieni kiinnittymisvuoto, viikon päästä ovulaatiosta. Sanovat, että ei ole mahdollista, mutta kun se alkoi. Raskaustesti näytti haaleaa plussaa tuosta kolmen neljän päivän päästä, kun illalla testasin. Mulla oli myös metallinmakua suussa. Raskaustesti oli tuossa vaiheessa oikeastaan enää pelkkä muodollisuus, kun oireet olivat niin selkeät.
 

Yhteistyössä