Raskausoireiden loppuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ensimmäinen raskaus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ensimmäinen raskaus.

Vieras
Olen nyt Rv 8+6 ja nyt ainakaan viikkoon kahteen en ole enään tuntenut kuukautiskipumaista kipuilua alavatsani.
Se alkoi niihin aikoihin kun ensimmäiset kuukautiseni jäivät välistä. Oli päivittäistä ja monia kertoja päivässä. Sitten loppui pariksi viikoksi. Kunnes taas eilisen ja tämän aikana olen tuntenut muutamia vihlaisuja alavatsassani.

Lisäksi minua huolestuttaa se, ettei rintani ole olleet arat enään noin viikkoon, kun aikaisemmin ne oli niiin arat, etten pystynyt edes nukkumaan ja liivienkin laitto sattui. Tämä on mun ensimmäinen raskauteni ja mä pelkään että tämä oireiden loppuminen on jotakin vakavaa. Onko normaalia?

Mä oon pomppuillu tässä kahden phöksen välillä vauvan suhteen, sillä parisuhdetilanteeni ei ole hyvä ja minusta tulee luultavasti näillänäkyvin yh. :/
Menen vasta tälläviikolla ekaa kertaa lääkärille. Jänniträä ja pelottaa että onko kaikki ok. :/

En ihan hirveän tarkkaan muista raskausviikkoja miten omalla kohdalla meni oireet, mutta juuri tuo rintojen arkuus ja menkkamaiset kivut kestivät sen muutaman viikon, oli pahoinvointia ja sitten ei yhtikäs mitään. On kyllä ihan normaalia että nuo oireet loppuu :) (ja joillakinhan ei noita oireita ole lainkaan)

Siihen asti kunnes alkaa tuntea liikkeet saa jännäillä onko siellä kaikki hyvin vai ei.. Onneksi on ultrat välissä :)