Raskausoireet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wieras

Vieras
Voiko päänsärky olla raskausoire??!?

Oon väsynyt, päätä jomottaa enempi/vähempi koko ajan ja olo on jotenkin huono.. Päänsärkyä lukuunottamatta mulla on ollut nää oireet alkuraskauksissa ennen. Ihmetyttää vaan et mikä vaivaa..koska ehkäsyä ollaan kyl käytetty mun mielestä ihan huolellisesti ja viimiset menkatkin loppu viikko sitten!!

Eli periaattees en vois olla raskaana (tai kai se on aina mahdollista jos seksiä harrastaa!) mut olo on kyllä just sellanen. Sit oisin kyl raskautunut ennen noita menkkoja jo.. Täytyskö testata huomenna..? :/

FLUNSSAA varmaan joo. Mut eipä mulla tällästä flunssaa oo ennen ollu sit. What ever..
Eikä toi raskausepäily nyt niinkään toiveajattelua ole, ennemminki päinvastoin..

What ever.. Täällä ramppaa palstalaiset kerjäämässä koko ajan muilta palstalaisilta tukea harhaluuloilleen. Jos jonkinmoista oiretta luokitellaan raskausoireeksi. Ostakaa kaikki ihmiset raskaustestejä. Niillä pääsee helpommalla ja jos se on nega se on nega. Turhaa toiveajattelua. What ever..

Sori että kysyin. En kerjää tukea tms. Ihan vaan mielenkiinnosta kysyin että voiko se päänsärky olla yks oire. Ja ei tosiaan ole toiveajattelua, lasta ei olla oltu tekemässä.

Mut sori vielä kerran että kyselin tyhmiä. En vaivaa jutuillani enää.

minäkin jo luulin olevani raskaana. rinnat kipeenä ja isontuneet ..ainakin näin kuvittelen.. ja tekee pahaa aamusta.. menkat 4pv myöhässä, kunnes ne nyt illalla alkoi..mut loistavasti jo kuvittelin raskaus oireet..

mulla ei koskaan ole menkoista tullut rinnat kipeiksi..mut eka kerta näköjään..katotaan onko ensi kuussakin..

Yhteistyössä