Raskausmyrkytyksestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistaa

Vieras
Millasia ne näköoireet on?
Mulla ollu nyt 4h maha ihan kovana =supistelee ja ihan ylhäältä asti kovana, vaikkei kohtu yllä vielä sinne asti. viikkoja nyt 23 kasassa.
Aamusta asti ollu sellasia "roskia" näkökentässä ja tuntuu että joutuu tarkentaan katsetta kun jotain katsoo. Lisäksi tuo supistelu ahdistaa henkeä ärsyttävästi ja missään ei ole hyvä olla. Maatessa vain olo pahenee ja alkaa huimaamaan..

Jos sulla on pelkkiä näköoireita, niin ei se vielä raskausmyrkytystä ole. Millaiset lukemat sulla on ollu neuvolassa verenpaineessa ja proteiinissa?

http://www.verkkoklinikka.fi/?page=9246291&id=9874913

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Jos sulla on pelkkiä näköoireita, niin ei se vielä raskausmyrkytystä ole. Millaiset lukemat sulla on ollu neuvolassa verenpaineessa ja proteiinissa?

Matalat ollu verenpaineet 100/69 5vkoa sitten mitattu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Milloin sulla on seuraava neuvola?

Mullakin oli esikoisen kohdalla pitkään tota ettei pystyny nukkuu kun oli huono olo heti ja näköhäiriöitä. Verenpaineet nousi kolmessa päivässä, samoin virtsassa valkuaiset. Pyydäppä vaikka neuvolasta että saisit mennä näytille sinne.

Milloin sulla on seuraava neuvola?

Ens viikon to.

Ens viikon to.

Voisithan soitella aamulla neuvolaan ja kertoa huolesi, että raskausmyrkytyksen mahdollisuus pelottaa. Jospa heillä olisi joku väli, jossa voisivat tarkistaa paineesi ja pissasi. Pysy tämä ilta levossa kuitenkin mahdollisimman hyvin.
Hoitoahan tuohon ei ole, paitsi synnytys. Lepo on ainoa juttu jolla voit asiaa nyt auttaa :hug:

Mulla on raskausmyrkytys ollu kahdessa raskaudessa.

Ens viikon to.

Voisithan soitella aamulla neuvolaan ja kertoa huolesi, että raskausmyrkytyksen mahdollisuus pelottaa. Jospa heillä olisi joku väli, jossa voisivat tarkistaa paineesi ja pissasi. Pysy tämä ilta levossa kuitenkin mahdollisimman hyvin.
Hoitoahan tuohon ei ole, paitsi synnytys. Lepo on ainoa juttu jolla voit asiaa nyt auttaa :hug:

Soitin jo päivällä neuvolaan ja käski vain seurata tilannetta. Meen vanhempien luo mittauttamaan verenpaineen, kunhan kotiutuvat töistä. Jos se kohonnut huomattavasti niin pitää kai päivystykseen mennä. Olen nyt 3h seurannut tilannetta ja ei olo ole helpottunu yhtään... Ja miten voin nukkua, kun en voi maata ollenkaan. Heti alkaa ahdistamaan henkeä, huimaamaan ja supistelut pahenee... tää on niin pepusta =/

Soitin jo päivällä neuvolaan ja käski vain seurata tilannetta. Meen vanhempien luo mittauttamaan verenpaineen, kunhan kotiutuvat töistä. Jos se kohonnut huomattavasti niin pitää kai päivystykseen mennä. Olen nyt 3h seurannut tilannetta ja ei olo ole helpottunu yhtään... Ja miten voin nukkua, kun en voi maata ollenkaan. Heti alkaa ahdistamaan henkeä, huimaamaan ja supistelut pahenee... tää on niin pepusta =/

Sulla on hyvä suunnitelma, mutta mä uskon, että varmaankin jostain muusta kuin raskausmyrkytyksestä on nyt kyse, kun sun paineet ovat olleet tuolloin noinkin alhaiset. Enhän mä mikään ennustaja ole, enkä alan ammattilainen, mutta peilaan näitä kokemuksiasi omiin kokemuksiini ja siihen mitä ammattilaiset mulle silloin sanoivat.

Uusimmat

Yhteistyössä