Raskausmyrkytyksestä kokemuksia!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nnn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nnn

Vieras
Hei,

onko jollakulla kokemusta raskausmyrkytyksestä?
Mitä tarkoitti käytännön elämässä? Minulla epäillään olevan raskausmyrkytys...
Proteiinia oli turhan paljon ja paino noussut koko raskaudessa 6kg ja ne kaikki 6vkossa.

Turvotusta ei ole, verenpainetta ei ole.

Th kielsi rankat kotityöt ja käski levätä ja hemmotella itseäni.

Saako kuitenkin käydä esim. normaalisti ostoksilla ja pestä pyykkiä jne?

Alkuperäinen kirjoittaja Nnn:
Hei,

onko jollakulla kokemusta raskausmyrkytyksestä?
Mitä tarkoitti käytännön elämässä? Minulla epäillään olevan raskausmyrkytys...
Proteiinia oli turhan paljon ja paino noussut koko raskaudessa 6kg ja ne kaikki 6vkossa.

Turvotusta ei ole, verenpainetta ei ole.

Th kielsi rankat kotityöt ja käski levätä ja hemmotella itseäni.

Saako kuitenkin käydä esim. normaalisti ostoksilla ja pestä pyykkiä jne?

Lisäämpä vielä, että tarkoitan ostoksilla käyntiä SHOPPAILUA,
en ruokaostoksia : )

Mulla oli raskausmyrkytys.Mulla ei ollu turvotusta,mutta verenpaine rupesi nousee ja pissassa proteiinit koholla.
JOuduin sairaalaan viikoksi ja sitten käynnistettiin synnytys.Viikkoja oli 38.Multa kiellettiin kokonaan liikkuminen.

älä rasita itseesi,pistä mies siivoomaan,imuroimaan jne.itse jouduin oleen sairaalassa 4 viikkoa ennen kuin käynnistivät,raskausmyrkytyksen takia.mulla oli vain verenpaineet tosi korkeat ei muita oireita.mutta jos tahdot olla kotona mahd.pitkään ota tosi iisisti!

Miulla ollu kaks kertaa myrkytys ja suosittelen ottamaan todella rauhallisesti,esikosta huilasin sairaalassa viikon mutta silti jouduttiin tekee hätäsektio rv36 kun lapsi oli jo vaarassa,kuolpus syntyi sitten rv38 hätäsektiolla myös joten sen asian kanssa ei ole leikkimistä,oireina oli turvotus,paineet ylhäällä,ylämaha kipuja,valkuaista pississä,pustat pallot silmissä...

Kiitos!

Mulle th sanoi, että jos on raskausmyrkytys eivät anna mennä raskauden kauheesti yli, mutta eivät käynnistä aikaisemminkaan.

Tässäkin siis poikkeuksia paikkakunnittain.

Pitäiskö mun nut sit linnottautua kotiin vai voinko käydä kylässä ihmisillä tai käydä esim. delfinaariossa lapsen kanssa?

Mulla silloin sallittiin pieni liike mutta ei saanu lähteä mihinkään jossa joutu kävelee ym.kaikista pahinta oli sairaalassa kun kiellettiin sängystä ylös nousu,telkkarin kattominen josta seurasi paineiden nousu sekä radio piti olla kiinni tai todella hiljaisella koska siitäkin tuli päänsärkyä ja paineiden nousua...

Mutta se on sinusta kiinni mitä haluat tehdä...myrkytys voi paheta 5min todella pahaksi tai sitten se pysyy samassa koko loppu ajan.

Lisään vielä että kuopuksessa mulla oli aluksi lievänä ja en sitten malttanu olla mein rakennuksella tekemättä mitään ni myrkytys paheni 10min siihen pisteeseen että piipaa autolla sairaalaan ja tunti siitä poika oli maailmassa...

Yhteistyössä