raskaushaaveet

hei, minulla vauva 11 kk. ja olen lopettelemassa imetystä. Menkat ovat alkaneet vauvan ollessa 6 kk. Nyt on aivan mieletön vauvakuume, toivon että tulisin mahdollisimman pian uudestaan raskaaksi. Ensimmäistä tehdessä aikaa meni melkein 2 v. onneksi sitten vihdoin tärppäsi!

Kuinka pian olette toisen kohdalla tulleet raskaaksi, olen kuullut että jos esikoista tehdessä yrittäminen vei aikaa niin toinen saattais tulla helpommin, liekö sitten totta? Oletteko onnistuneet toisen kohdalla nopeampaa raskaaksi, taidan olla ikuinen vauvakuumeilija =) B)
 
kt72
Itsellä ei kokemusta mutta tiedän useamman tapauksen,että eka raskaus on ns.odotuttanut itseään ja toinen yllättänyt helppoudellaan. Kaksi paria noista kävi ihan lapsettomuushoidoissa ekan kanssa mutta toinen lapsi on saanut alkunsa "luomusti"
 
Meillä neljä ekaa tuli hormonihoidolla(tabletit vain) ja neljännen jälkeen ei kuulunut luomusti mitään, sitten sairastin pitkään ja sairauden jälkeen nuorimman lapsen olessa 3-v., olinkin yllättäen mutta toivotusti raskaana!
Tyttö syntyi joululahjaksi koko perheelle ja siitä meni n. 8kk ja olin jälleen onnellisesti raskaana!!!! Aivan mieletön onni ja autuus, uskomattomalta tuntui! Tyttö syntyi kaveriksi toiselle kesäkuussa.
Nyt nuorin tyttö täyttää kesäkuussa 3-v. ja minulla ja miehelläni on HIRVEÄ vauvakuume. Lapsia nyt siis kuusi ja nyt odotellaan jos Luoja suo.....?
Mistä sitä koskaan tietää......

ONNEA YRITYKSEEN, kyllä se sieltä tulee kun ei liikaa mieti ja luo paineita!
 
Sinttien äiti
Ekaa ja tokaa yritettiin suunnilleen yhtä kauan eli vain 3 kk. Ja kummassakin oli "esteitä" eli ajoitus pielessä jne ainakin kerran. Kakkosta yrittäessä en enää ollut imettänyt muutamaan kuukauteen.

Kolmonen sitten otti ja päätti tulla muista suunnitelmista huolimatta. Kakkonen oli silloin kyllä jo yli 1 v, mutta imetin useamman kerran vuorokaudessa.

Sekä ykkösen että kakkosen jälkeen kuukautiset alkoivat noin 6 kk kuluttua synnytyksestä, kakkosen tapauksessa jopa täysimetyksestä huolimatta.
 

Yhteistyössä