L
Laura
Vieras
Nykyinen työpaikka on aika epämiellyttävä kaikin puolin, tähän on kyllä jo tottunut. Palkka ok, lomat jo täydet, vapaahko meininki ylipäätään, liikuntaetu, mutta muuten uran kannalta aika turha ja muutenkin aika ahdistava paikka. Olen ajatellut uuden työpaikan hakemista ja nyt sitten hain ja sain viime viikolla tiedon, että sain sen paikan.
Mutta samalla tässä vähän elätellään vauvahaaveita eli ilman ehkäisyä ollaan oltu jonkin aikaa ajatuksella "saapi tulla", kun tää tilanne on ollut
Jos nyt otan työn vastaan ja tärppääkin mun tuurilla just ensimmäisenä koeaikakuukautena? Jos huomaan olevani raskaana koeajalla? Siis miten tää jutut menee? Voiko mua sitten irtisanoa? Pitääkö raskaudesta kertoa?
Mutta samalla tässä vähän elätellään vauvahaaveita eli ilman ehkäisyä ollaan oltu jonkin aikaa ajatuksella "saapi tulla", kun tää tilanne on ollut
Jos nyt otan työn vastaan ja tärppääkin mun tuurilla just ensimmäisenä koeaikakuukautena? Jos huomaan olevani raskaana koeajalla? Siis miten tää jutut menee? Voiko mua sitten irtisanoa? Pitääkö raskaudesta kertoa?