Raskausepäily pian synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yhden lapsen äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yhden lapsen äiti"

Vieras
Haluaisin kuulla muiden tarinoita, siitä kun on tullut pian synnytyksen jälkeen uudestaan raskaaksi.

Synnytin 3,5kk sitten ihanan tyttövauvan. Alotin minipillerit vajaa 2kk synnytyksen jälkeen, ennen sitä kerran piti käydä hakemassa jälkiehkäisypilleri. Mutta silloin 2kk sitten pillerin jälkeen tuli menkat(yllättävän pian synnytyksen jälkeen).
Minipillereiden aloituksen jälkeen ei oo menkkoja kuulluna, enkä kyllä kaipaakaan. Jotenkin vain pelottaa että oonko raskaana, joten käyn viemässä huomenna labraan näytteen...
Kyllä meillä on suunnitteilla toinen lapsi, muttei näin pian kuitenkaan...

En kaipaa mitään saarnoja omasta tarinasta vaan kuulla muiden tarinoita!

siis suomeksi sanottuna olen harrastanut seksiä ennen pillereitä, jolloin hain jälkiehkäisypillerin. ja olen harrastanut seksiä pillereiden aikaankin.

Jos sulla on minipillerit nyt käytössä niin ei se välttämättä tarkoita, että olet raskaana. Minipillerit voi aiheuttaa sen, että
menkat jää pois. Itselläni vuoto väheni reilusti ja lopuksi loppui kokonaan enkä ole raskaana.

Pitäisi apteekkien hyllyiltä poistaa koko jälkiehkäisypillerit !!!

Mistä helvetistä näitä kusipäitä sikiää , jotka eivät tajua että yhdystä ilman ehkäisyä voi tuoda raskauden.

Pitäisi viedä nurkan taa ja opettaa näitä jästipäitä ..... prkle ....

Siis ihan tietoisesti harrastitte seksiä ilman ehkäisyä?! Miksi vitussa, jos lapsi ei ole haaveissa? Luuletko, että ne jälkiehkäisypillerit on ihan pilipalijuttu kropallesi? Ei ne mikään ehkäisykeino ole! Idiootit...

eiköhän tuo oo joka tk:ssa mahdollista. neuvolatäti sanoi mulle että hän voi kirjoittaa lähetteen raskaustestiin jos haluat... eli viedään vaan virtsanäyte niin labra tutkii siitä.

Yhteistyössä