eli millaisia kokemuksia teillä on tästä sokeritaudin muodosta? Itse olen välttynyt insuliinihoidolta, eli kyse ei ole kovin korkeista sokeriarvoista (päivittäin 1,5h päivällisen jälkeen 8, muuten aika normaalit).
minulla lapsi syntyy syyskuussa (tavalla tai toisella) ja jo esikoinen oli niin suuri, ettei mahtunut syntymään normaalisti. silo´loin minulla ei näkynyt testissa kohonneita arvoja, mutta lapsen isä on "koripalloilija".
no, syntymätapa on sinänsä sivuseikka, mutta kiinnostaisi tietää minkä kokoisia lapsosia ovat kohtalontoverit saaneet ja miten ovat itse pysyneet ruokavaliolla synnytyksen jälkeen?
ja mikä on ollut lapsen terveys, onko ollut keuhojen tms. kanssa ongelmia?
lisäksi, ettei kyselykausi nyt tähän tyssää, niin onko pitänyt käynnistää/leikata ennen laskettua aikaa, vai onko annettu mennä paljonkin yli?
Meillä esikoinen leikattiin viimein 15 päivää yli lasketun...
infotkaa tietämätöntä "diettiläistä", niin ilahdun!
:/
minulla lapsi syntyy syyskuussa (tavalla tai toisella) ja jo esikoinen oli niin suuri, ettei mahtunut syntymään normaalisti. silo´loin minulla ei näkynyt testissa kohonneita arvoja, mutta lapsen isä on "koripalloilija".
no, syntymätapa on sinänsä sivuseikka, mutta kiinnostaisi tietää minkä kokoisia lapsosia ovat kohtalontoverit saaneet ja miten ovat itse pysyneet ruokavaliolla synnytyksen jälkeen?
ja mikä on ollut lapsen terveys, onko ollut keuhojen tms. kanssa ongelmia?
lisäksi, ettei kyselykausi nyt tähän tyssää, niin onko pitänyt käynnistää/leikata ennen laskettua aikaa, vai onko annettu mennä paljonkin yli?
Meillä esikoinen leikattiin viimein 15 päivää yli lasketun...
infotkaa tietämätöntä "diettiläistä", niin ilahdun!
:/