raskausarvista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viii

Vieras
Te, joilla on tullut raskausarpia murrosiässä, tuliko raskauden aikana paljonkin? itsellä tuli teininä rintoihin, lantioon ja reisiin. Nyt siis jo vaaleita, eikä muutenkaan kovin syviä ole oleet. Mietityttää nyt vaan että "repeänkö" sitten raskausaikana kokonaan :D kun näyttää taipumusta arpiin olevan...Millä olette arpien syntymäistä ehkäisseet? Onko ollut mitään apua?

mulla oli vaaleita raitoja rinnoissa ja lanteilla, tullut teininä. Raskaudessa ei sit tullu lainkaan, onneksi :) Rasvailin mahaa, mut en oo varma, et se olis hirveesti auttanut. apteekin Ceridal-suihkeella suihkin.

Oli teininä, tuli raskausaikana. =)

Repesi koko alamaha raidoille ihan viime metreillä. Rasvailin, mutta eipä noita voi ehkäistä, kun on taipumusta niihin. Yllätyin, että noinkin pitkään pääsin ilman (ja ehdin jo iloita, että ei tullut... :whistle: ). Tuli sitten ihan kirjaimellisesti yössä kaikki. Illalla ei ollut, aamulla oli. :xmas:

Mulla tuli teininä paljon arpia reisiin. Raskauaikoina on yhteensä tullut 2 (aika isoa) arpea, jotka on seuraavissa raskauksissa pikkuisen venyneet, mutta ei onneksi siinämäärin kuin reisiin silloin nuorena. Saa nähdä tuleeko nyt lisää, kun vielä on kk la:han ja kohdunkorkeus on nyt jo isompi kuin kertaakaan ennen.

ennen raskautta on tullu 98% mun arvista.
tisseihin tuli heti kun ne rupes kasvaan ja punotuskin jäi sinne teinivuosiin.
myös muutama arpi tuli reisille ja lanteille kun päästin itseni lihomaan..harmittaa. mutta oon todella herkkä repeemään.
raskausaikana tuli vain muutama pieni merkki mahaan.
mitkään muut arvet ei näy muutakun rinnoissa. tosin ne onkin jatkuvasti eniten esillä ja kiinnitän niihin itse huomioo ihan liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Oli teininä, tuli raskausaikana. =)

Repesi koko alamaha raidoille ihan viime metreillä. Rasvailin, mutta eipä noita voi ehkäistä, kun on taipumusta niihin. Yllätyin, että noinkin pitkään pääsin ilman (ja ehdin jo iloita, että ei tullut... :whistle: ). Tuli sitten ihan kirjaimellisesti yössä kaikki. Illalla ei ollut, aamulla oli. :xmas:

Mulla tuli raskausarpia vasta sektiossa. Iloitsin oikein sairaalaan mennessä että nättinä säilyi massu.. Not.

Yhteistyössä