Raskausarvet piiloon tatuoinneilla? (Kuvia on!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arpinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arpinen

Vieras
Yritin etsiä netistä kuvia arpien piilottamisesta tatuoinneilla. Onkohan kenelläkään kokemusta moisesta?

En ihan löytänyt sitä mitä etsin, mutta tässäpä hieman arpitatuointeja (saattaa järkyttää heikompia!):
http:// www .lazypalace. com/scar- tattoos/

välit pois (4kpl)

Kaipa niitä voisi niinkin piilottaa, itse olen nähnyt kerran kun tatuoinnit (ennen raskautta otetut) oli korjailtu eheäksi raskausarpien jälkeen. Kannattaa varmaan odotella hetki raskauden jälkeen, kyllähän ne arvetkin vähän menee kasaan vaikkei pois menekään. Tosin, sitten jos tulee uudestaan raskaaksi niin sittenhän ne taas korostuu...

Arpi'tatuoinnit'han on ihan eri juttu kuin tatskat, ne menee varmasti ihan sössöksi jos raskautuu uudelleen. Muutenkinhan niiden 'kauneus' riippuu paljon ihon parantumiskyvystä, millaista jälkeä tulee. Ja siitä, kuinka ammattilaisnen tekijä on. Luulisi että niitäkin voi tehdä raskausarpien päälle.

^ Niin on.

Yhden onnettomuusarven piilottamiskuvan tatuoinnilla näin jollain suomalaisella tatuointistudiolla, mutta milläs hakusanalla niitä muita kuvia hakisi?

Itselläni vatsa täynnä arpia, ja olisi mielenkiintoista nähdä saisiko niitä piiloon tatuoinneilla sillain, että lopputulos on kaunis?

Eikös toi satu ihan S A A T A N A S T I... kaikkee hullua ihmiset ittelleen tekeeki... entäs sitten kun tollanen koko selän repiminen tulehtuu... vois naurussa olla pitelemistä :/

Kokeilepa etsiä esim. "scar cover up tattoo" tai pelkkä "cover up tattoo"? Löytyy kuvia sekä pieleen menneiden tatskojen päälle nakutelluista kuvista että myös arpienpeittokuvista.

Minä taidan kyllä pitää nämä omat raskausarpeni, eivät ole niin näkyviä eikä isoja että niitä kannattaisi edes yrittää peittää + mihin ne paidan alta näkyisi. Miehellä pahemmat ku minulla 3 lapsen jälkeen :D (mies lievästi ylipainoinen).

Mulla on yksi arpi peitetty tatskalla ja ihan hyvin onnistui. Ei tosin ole raskausarpi kyseessä vaan luomenpoistosta jäänyt iso. Arpea tuskin nykyään edes erottaa alta, on vaalentunut 10 vuodessa niin paljon.

Huhh. Mä oon peittänyt ilkeän näköisen palovamma-arven säärestäni tatskalla kun inhotti iso, ruskea pyöreä arpi sääressä. Nyt siinä on ihana onnenelefantti tilalla. Mutta se onkin näemmä aika pientä vielä. Tollasia en ottaisi, en näe pointtia.

[QUOTE="vieras";24280716]Olipa kyllä ruman näköisiä, ei kannata tuollaisia ainakaan itselleen laittaa, nätimmät nämä raskausarvet on.[/QUOTE]

Juu ei tarkoitus ole arpeuttaa nahkaa enempää, vaan saada piiloon koko mahan peittävät raskausarvet tatuoimalla joku kaunis kuva päälle :)

No mulla on joku kuus-kaheksan leveää ja syvää arpea vatsassa. Ajattelin ootella ensin että paranevat ja sitten laittaa siihen jotain, ehkä.. Toisaalta.. On noi aika kivoja noi mun arvet :D

Arpitatuoinnithan on vanha perinne jossain päin maailmaa. Eihän nuo kaikki olleet mitään kauhean isoja eli eivät varmaan aivan järkyttävästi satukaan ne pienemmät. Se ensimmäinen kuvasarja oli tosin aika inhorealistinen kaikkine irrotettuine nahansuikaleineen...

Itselle en (ehkä) ottaisi mutta ihan hienoja osa noista oli. Toimivat vaan paljon paremmin mustaihoisilla, vaikka mistäpä minä aapeen nahan värin tiedän :D

Yhteistyössä