Raskausarpia !!

argh ! voiko niiden tuloa millään hallita... rasvailen kyllä ahkerasti mutta masussa jo muutamia arpia sekä reisissä... haluaisin ihon näyttävän hyvälle bikineissä vielä lapsen saamisen jälkeenkin.. kiloja on kyllä tullut että vähän omaa vikaakin on tietty... kokemuksia arpien vaalentumisesta tai muusta hoitomenetelmistä kaivataa !! nuo masentaa kyllä mieltä !

millipilli
Kudostyyppi sen taitaa enemmän ratkaista... mä en esikoista odottaessa rasvaillut juuri koskaan eikä yhtään arpea tullut vatsaan. Rintoihin tuli muutama siinä vaiheessa kun maito nousi.

ff
Voi, niitä nyt ehtii tulla koko elämän ajan ilman raskauksiakin.
Että, jos nikkisi kertoo synt.vuotesi, olet todella nuori; raskausarpia voi tulla ilman raskauttakin ja ne voivat AJAN KANSSA haaleta, jopa häipyä kokonaan.

Minulle tuli ekat arvet jo 15-16 vuotiaana (EN ollut raskaana) lihomisen vuoksi, myöhemmin myös tuli kun vartalo muokkaantui. Koskaan ei jäänyt häiritseviä arpia, ovat haalenneet ja toki jotain näkyy mutta se kuuluu elämään se.

Se on vain ulkoinen luonnollinen asia, tiedän ja uskon että ne arvet voi haitata mutta ne on kuitenkin ihan normaaleja, voivat kadota ajan kanssa tai vaalentua niin etteivät häiritse.

Masentaa kai, mutta menee se ohi... niille nyt ei kummempia ihmehoitoja ole...

on vaan masentavaa lukea kun sanotaan ettei ne kokonaan häviä koskaan.. mutta kiitos kannustuksesta.. saisivat kyllä sitten vaaleta äkkiä :kieh: oon lukenu jostai laaser hoidosta mutta epäilyttää hieman.. joku uus juttu kai ?

Alkuperäinen kirjoittaja mami89:
on vaan masentavaa lukea kun sanotaan ettei ne kokonaan häviä koskaan.. mutta kiitos kannustuksesta.. saisivat kyllä sitten vaaleta äkkiä :kieh: oon lukenu jostai laaser hoidosta mutta epäilyttää hieman.. joku uus juttu kai ?
Ne on kuitenkin kunniamerkkejä sun lapsestas :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mami89:
on vaan masentavaa lukea kun sanotaan ettei ne kokonaan häviä koskaan.. mutta kiitos kannustuksesta..
Ei kai tässä valehtelemaan voi alkaa kun eivät ne mihinkään häviä, haalenee ja vaalenee mutta on ja pysyy. |O

Mulle joku sanoi että kyllä äiti saa äidiltä näyttää ja eikös ne raskausarvet ole olennainen osa äitiyttä?! :saint: :D
(tosin jotku onnelliset niiltä säästyy...)

Yhteistyössä