raskausajan tukivyö vinkkejä kiitos

Olen rv 25 ja alaselkäkivut alkavat olla arkipäivää. Neuvokaa hyvä raskausajan tukivyö Ongelma on lähinnä osata ostaa oikea koko. Masun ympärys on 108 cm ja raskautta jäljellä viellä melkein puolet.

Vinkkeistä kiitollinen

Mulla on ollut käytössä Anitan baby belt. Tosi hyvin on tukenut selkää ja masua. Tosin ostin XS-koon eikä se enää mahdu päälle (rv 40+3). Masun ympärys mulla on 100cm ja lantio n. 93cm. Sulle voisi ehkä? sopia M-koko (tai L?), kun raskauttakin vielä jäljellä , tarralla saa aika hyvin vyötä säädettyä :)

Onnea odotukseen!

Minulla on Anitan baby belt tulivyö ja siitä on ollut apua selkäkipuun (juuri alaselän). Vyötä kannattaa käydä sovittelemassa kaupassa niin saa sopivan kokoisen. Itse ostin vyön lastentarvikkeesta.

Hei. Minulla myös käytössä Anitan baby belt koko s. Ostin sen kaveriltani, joka oli käyttänyt sitä 3 raskauden aikana ja mulla nyt samoin 3.raskaus menossa ja hyvin vielä toimii. Olisi tietysti hyvä jos vyö olisi hiukan isompi, koska olen 177 cm/90 kg normaalisti ja nyt 33 rvolla vyötärön ympärys 116 cm, mutta vielä toimii! Ollut siis hintansa väärti.

Sain lähetteen fysioterapeutille raskauden puolessa välissä.
Sain sieltä lainaksi "kunnon" tukivyön, varmaan samanlainen mistä Kata-76 puhui.

Selkävaivat onneksi sitten helpottivat, sillä tällä hetkellä (rv39+) en itse saisi tuota vyötä laitettua paikoilleen (pienet hakaset mahan alle, ei ihan näkyvyys toimi sinne asti..).

Yhteistyössä