Raskausajan tukivyö. kokemuksia, tietoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hmm"

Vieras
Mulle suositteli neuvolassa tukivyötä, kun häpyliitoskivut kiusaa..

Katselin netistä niitä, löysinkin, mutta minkähänmoinen mun pitää nyt ostaa? Sellanen joka on vatsan päällä vai vatsan alla? Tarralla kiristettävä vai saumaton? Kallis vai edullinen? Täsmääkö noi koot?

Luulin, et se on joku tietynlainen, en tienny et noita on noin monenlaisia..

Sain ystävältäni sellaisen vatsan päälle laitettavan ja tarroilla kiristettävän mutta en ole käyttänyt kun ei mahdu päälleni alkuunkaan. Lantioni on hyvin leveä ja vatsa valtava. Kannattaa kokeilla ennen kuin ostaa, en tiedä löytyisikö itselleni ollenkaan sopivan kokoista mutta toisaalta sille ei ole tarvetta. Noita kipuja oli enimmäkseen keskiraskaudessa, loppuraskauden aikana kivut ovat hävinneet.

Mä kanssa löysin tuon tukivyön viimeisessä raskaudessa ja se auttoi tosi hyvin noihin liitoskipuihin. Mulla alkoi liitoskivut jo rv 12 ja siitä asti tuota käytin ja mahtui päälle ihan loppuun asti.
Mulla oli tällainen Tukivyö Anita Baby Belt - Ozbaby.fi ja tuota ainakin kannattaa ottaa kokoa pienempi kuin sun normaali koko on (koot siis sen mukaan mitä olet käyttänyt ennen raskautta).

Mä kanssa löysin tuon tukivyön viimeisessä raskaudessa ja se auttoi tosi hyvin noihin liitoskipuihin. Mulla alkoi liitoskivut jo rv 12 ja siitä asti tuota käytin ja mahtui päälle ihan loppuun asti.
Mulla oli tällainen Tukivyö Anita Baby Belt - Ozbaby.fi ja tuota ainakin kannattaa ottaa kokoa pienempi kuin sun normaali koko on (koot siis sen mukaan mitä olet käyttänyt ennen raskautta).

tollanen mullakin ensiksi oli.

Yhteistyössä