Raskausaikana tulleet kilot ja syöminen ja liikunta sen jälkeen

Ekasta palauduin tosi nopsaan ja hienosti,painoa tuli n.15kiloa ja 3kk lähti ja meni viel miinuksen puolellekin,imetin 6kk mikä varmasti edisti asiaa + vaunulenkkeilin ja aloitin jumpat kylläkin vasta 6kk synnytyksestä.

Nyt viimesilläni ja painoa tullut jo lähes 20kiloa...mielenkiinnolla odotan lähteekö ne noin vaan ku viimeksikin vai saako tehdä enempi töitä..

Kuinkas nopeasti vatsoja voi tehdä ja miten jumpat ja muut?

Itse en ainakaan tosiaan viimeks voinut jumppia aloittaa niin kauan ku imetin ku tuntu epämukavalta.

Ja söin suunnilleen normaalisti en laihduttanut todellakaan mutta en mässäillytkään.

Miten muut on palautuneet raskauksien jälkeen?
 
Noudatin sitä puolen vuoden suositusta (suositus vaihtelee kenen suusta tulee, itse pelasin varman päälle kun en halunnut roikkumahaa) ja aloin tehdä vatsoja vasta 6kk synnytyksestä. Kilot mulla oli pudonnut jo viikossa eli kiinteyttämisen tarvetta vain oli. Ekstra kiloja lähti itsestäänkin.

Nyt olen ajatellut heti kun vointi sallii, lähteä salille ja spinningiin reippailemaan synnytyksen jälkeen.
 
Mulla on käynyt niin että painan näitten kahden muksun jälkeen vähemmän kun mitä painoin ennen. Vatsa mulla on palautunu melkeen entiselleen ihan vaan vaunulenkkejä tekemällä, liikutaan muutenkin paljon kun ei ole autoa.
 

Yhteistyössä