Miten nopeaa voi tulla raskaaks ku jättää pillerin syönin pois?Vastauksia kiitos!
mamma 16.12.2006 #1 Miten nopeaa voi tulla raskaaks ku jättää pillerin syönin pois?Vastauksia kiitos!
mutzi81 16.12.2006 #2 Minä tulin heti kun ekaa yritettiin, ja nyt toista odotetaan ja melkein yhtä nopeasti.
mimasa 16.12.2006 #3 heti kun harrastat sukupuoli yhdyntää jonkin kanssa,itse olen tullut ekasta yrityksestä aina ja odotan kolmatta
heti kun harrastat sukupuoli yhdyntää jonkin kanssa,itse olen tullut ekasta yrityksestä aina ja odotan kolmatta
Hemuli 16.12.2006 #5 No sehän on hyvin yksilöllistä.. toiset tulevat heti, toisilla menee vuosia ja on niitä jotka eivät tule koskaan raskaaksi.
No sehän on hyvin yksilöllistä.. toiset tulevat heti, toisilla menee vuosia ja on niitä jotka eivät tule koskaan raskaaksi.
tinni 17.12.2006 #6 esikosta napsahti ekasta kierrosta ja nyt pikkukakkosen kans eka tärppi kolmannesta kierrosta joka meni kesken ja sen jälkeen viis kiertoa kunnes tärppäsi uudestaan....
esikosta napsahti ekasta kierrosta ja nyt pikkukakkosen kans eka tärppi kolmannesta kierrosta joka meni kesken ja sen jälkeen viis kiertoa kunnes tärppäsi uudestaan....