Raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olenko ainut nainen joka ei tykkää olla raskaana?Siis tää on ihan tekemällä tehty lapsimutta ei vaan jaksaisi tätä jatkuvaa pahaaoloa ja väsymystä.

Raskausviikkoja vasta 10 +

Kuten sanalasku sanoo, "turha itkeä kun paskat on housuissa".

Tosissaan, tiedän tunteen. Esikoisen jälkeen harkitsin pitkään haluanko kokea sen tuskan uusiksi. Kaikki hehkutti ihanaa raskausaikaa kun mä kärsin sen alusta loppuun. Raskaus ei ole sairaus mutta mulla se teki olon todella sairaaksi. Jaa raskauskuukaudet osiin ja laske jäljellä olevia. Kohta olet jo voiton puolella ja voit ostaa siitä vaikka palkinnon itsellesi. Itse kävin jalkahoidossa ja tietty mies maksaa ;D

[QUOTE="Mie vaan";24289383]Kuten sanalasku sanoo, "turha itkeä kun paskat on housuissa".

Tosissaan, tiedän tunteen. Esikoisen jälkeen harkitsin pitkään haluanko kokea sen tuskan uusiksi. Kaikki hehkutti ihanaa raskausaikaa kun mä kärsin sen alusta loppuun. Raskaus ei ole sairaus mutta mulla se teki olon todella sairaaksi. Jaa raskauskuukaudet osiin ja laske jäljellä olevia. Kohta olet jo voiton puolella ja voit ostaa siitä vaikka palkinnon itsellesi. Itse kävin jalkahoidossa ja tietty mies maksaa ;D[/QUOTE]

Olen itse käynny hierojalla :) kumpa tulisi talvi äkkiä vaikka normaalisti olen ihan kesä ihmisiä.

[QUOTE="vieras";24289413]Olen itse käynny hierojalla :) kumpa tulisi talvi äkkiä vaikka normaalisti olen ihan kesä ihmisiä.[/QUOTE]

No niinpä, olen meinaan samassa junassa :/ Pahoinvoiva ja nuutunut. Helteille heitän mielelläni hyvästit ja keskityn masun kasvatteluun :D

mulla nyt 40+3. Sanoinkin että katsotaan seuraavan 20 vuoden päästä uutta raskautta aikaisintaa, niin kypsä olen. Periaatteessa ei auttaisi valittaa (alkuraskaudessa oksensin muutaman kerran, muuten ei mitään ongelmaa) mutta en tykkää tästä rajoittuneisuudesta jota olen kokenut väkisinkin. Viikolta 20 oon ollu valmis menee synnärille että pääsisin normaalisti jo töihin, voisin tehdä autoremppaa, kohottaa kuntoa jne.. Ja pinnallisena ulkonäkökeskeisenä ihmisenä murehdin hieman rupsahtanutta kroppaani. Maailmani ei romahda, mutta ei tämä mukavaakaan ole.

Yhteistyössä