Raskaus & yhdynnän jälkeinen sietämätön polvitaipeissa? Mitä ihmettä :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outoa

Vieras
Olen nyt raskaana viikolla 33 ja jo parin kuukauden ajan on ollu tällainen tosi kummallinen oire aina yhdynnän jälkeen. Eli 10 minuutin päästä alkaa polvitaipeissa kaamea kipu, tosi vaikea seisoa ja kävellä ja etenkin paikallaan ollessa voimistuu, liike tuntuu auttavan... Ja mikä kummalista ei ole sidoksissa siihen saanko itse orgasmia vai en, kipu tulee silti. kipu kestää 2-3 tuntia!

Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia ja mistä ihmeestä vois johtua?

Tää on nyt kolmas raskaus minulla ja ikinä ennen en ole vastaavaa kokenut...

Mulla oli sama loppuraskaudesta. Takareisissä ja polvitaipeissa. Ihan kamalaa, ei voitu harrastaa seksiä iltaisin lainkaan tai meni yöunet.

Tulkitsin ne suppareiksi. Niistä se sitten käynnistyikin se synnytys, 10 päivää yli :)

no supparit on sinänsä tuttuja myös, nimittäin 100% varmasti supistaa aina orgasmin yhteydessä/jälkeen. Niin on ollut jo ainakin puolivälistä raskautta lähtien ja myös edellisissä raskauksissa. se on se yksi iso suppari siinä yhteydessä mutta ei kyllä jälkeenpäin supistele mitenkään erityisesti... vaan noi jalat koskee ja tosiaan ehkä vois verrata suonenvetoon sitä kipua.

Kääk... uskaltaakohan tässä enää harrastaakaan kohta jos ne olis jotain piilosuppareita :D
En haluis viel lähtee kyllä laitokselle en.

Yhteistyössä