Raskaus vasektomiasta huolimatta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kreecher
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kreecher

Aktiivinen jäsen
01.01.2007
3 838
0
36
Kuinkahan todennäköistä on raskautua jos miehelle on tehty vasektomia? Aikaa toimenpiteestä on 7 kuukautta, eli pitäisi kyllä olla jo reilusti varoajan paremmalla puolella. On vaan aika selkeät raskausoireet ja menkat myöhässä pari päivää... Tosin aika helposti tulee provosoitua itselleen niitä oireita, kun oikein alkaa kuulostella. :/

Testaamallahan se selviäisi, tosin aiemmissa raskauksissa olen saanut plussatestin vasta viikolla 5-6, eli ainakin viikko pitäisi vielä malttaa odottaa.

Aika pieni todennäköisyyshän siinä on, koska monilla miehillä muodostuu vasektomian jälkeen niitä siittiövasta-aineita mitkä tuhoaa siittiön muodostuksen... mutta eihän se mahdotonta ole. Oon kuullut tapauksista joissa siemenjohtimet on kasvaneet uudelleen kiinni ja sit sellasista, että ois ollut kolme johdinta tai että ois vahingos vaan ligeerattu toinen ja toisen tilalla joku pieni suoni tms.

Mää tulin raskaaksi miehen vasektomiasta huolimatta sillä kolmen kuukauden varoajalla,jolloin käytettiin kumia! :o 5kk vanha Eino tossa sitterissä nyt hemputtelee!! :whistle:
Einon syntymän jälkeen vasta tuli miehelle paperi lääkäriltä,että vasektomia onnistunut 100% :laugh:
Nyt taas raskausoireita,mutta ilmeisesti mun omat hormoonit tosi sekasin(menkat ei ole alkaneet vaikka neljän edellisen kohdalla on pyörähtänyt samontein käyntiin,Einoa en imettänyt oman terveydentilani takia ja silti tissit vuotaa maitoo....ym.oireita!!testit onneksi näyttää negaa...mutta,mutta...)

Mä kans luulen, että jotain hormonisekoilua tämäkin. Ja siihen vielä päälle tää paniikki asiasta, niin tulee sitten keksimällä keksittyä noita raskausoireita. :/
Pitää vaan nyt relata ja seurailla...

Kyllä se näin vaan on, että tänään plussasin ja miehen vasektomiasta 2kk! Ja ihan hölmöjä nuo viittaukset vieraissa käymisistä, eiköhän sellaisissa tapauksissa jokainen "järkevä" ihminen tiedä totuuden, ja on ihan hiljaa, eikä kirjoittele tänne epäilyksiään?!

Yhteistyössä