Raskaus,vaikka puuhat hieman oletetun oviksen jälkeen..?

Hei!

Ajattelin, että pitää kysyä teiltä, joilla on jo tärppi käynyt...
Eli, itselläkin kyllä jo pari raskautta takana, vaan en aiemmin ole seuraillut että milloin se tärppi kävi, mutta:

Monilla sivuilla sanotaan, että on mahdollista, että munasolu säilyy hedelmöitymiskykyisenä n. 1 vrk munarakkulan puhkeamisen jälkeen. onko kenelläkään "todistetusti" käynyt näin? Eli että bongasit mielestäsi ovulaation ja touhuilitte seuraavan vrk:n puolella, ja plussa tuli?

Itse nimittäin epäilen vähän näin käyneen, mutta epäilyllehän kestää vielä tovi saada vahvistus... ;)

Ja oishan tuo mielenkiintoista tietää, liekö se vain urbaani legenda vai ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Tyttönen on saanut alkunsa niin että ovis oli perjantai-iltana ja vauvan teko puuhiin jaksettiin ryhtyä vasta sunnuntaina.
Jos ootte edellisenä maanantaina tai sen jälkeenkin harrastanut seksiä, siimahännät voivat elellä 5 päivää. Testasitko ovulaation tikuilla?

Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Tyttönen on saanut alkunsa niin että ovis oli perjantai-iltana ja vauvan teko puuhiin jaksettiin ryhtyä vasta sunnuntaina.
Jos ootte edellisenä maanantaina tai sen jälkeenkin harrastanut seksiä, siimahännät voivat elellä 5 päivää. Testasitko ovulaation tikuilla?
Ei touhuiltu, edellisenä sunnuntaina vain.
Minä aloitin silloin maanantaina työt ja olin kuoleman väsynyt koko viikon :)
Ovista en testannut tikulla, tunnen kyllä koska se on, tekee sen verran kipeää.

Yhteistyössä