Raskaus vai muuten vaan hormonit sekaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
elikkäs mulla ollu nyt toista viikkoa selviä raskaus oireita.
Menkat myöhässä 5pvä, sitten alkoikin. Tein testin 3pvä kun myöhässä ja puhdas nega.
Oireet eivät oo hävinny mihinkään.
Ja vuoto ollut limaista ja erittäin niukkaa.
Normaalisti siis runsasta ensimmäisestä päivästä asti.

Voisko olla raskaus? Esim kaksoisraskaus joista toinen tuli pois? Teenkö testin uudestaan? Näyttääkö positiivista jos esim keskenmeno?

Auttakaaa,pliiis

Kuulostaa vähän samalta tilanteelta mikä minulla oli viime kuussa. Enkä ollut raskaana. Minulla on aina, siis ihan aina, ollut todella säännölliset menkat. Viime kuussa menkat alkoivat 6 päivää myöhässä erittäin niukalöa vuodolla. Kesti 8 päivää niukkoina, loppui ja kahden päivän päästä vähäistä vuotoa vielä päivän ajan. Raskausoireita ei toki ollut, mutta kiertohan voi vaihdella hyvinkin paljon vaikka olisi ollut säännölliset. Mielihän voi myös tehdä tepposet jos alkaa kaikkia pienimpiäkin oireita miettimään voisivatko johtua raskaudesta.. Onko sinulla ollut sinulle normaaleja menkkaoireita? Odottelisin pari kolme päivää ja jos ei menkat ole alkaneet niin tekisin uuden testin. Apteekista saa tosi tarkkoja millä näet vaikka heti oletko raskaana. Jos olet niin toivottavasti on iloinen yllätys! :)

Yleisesti en kärsi minkäänlaisista menkkaoireista.

Nyt tissit turvonneet ja kipeät. Varsinkin nännit aristavat! Kahvia en pysty enää juomaan kun vaik etoo. Nämä edelleen voimakkaasti päällä vaikka vuoto alkanut. Haen varmaan uuden testinja testailen kun vuoto loppuu.
Raskaus olisi toivottu.
Ap

Yhteistyössä