Raskaus&seksi

Tahtoisin kysyä teiltä, miehet, kuinka suhtaudutte raskaana olevaan naiseen? Voiko raskaana olevaa naista haluta?
Mitä ajatuksia teissä herättää nainen, joka on viimeisillään raskaana, jos nyt ajatellaan nimenomaan tätä seksi-puolta?
Vaivaako teillä ajatus vauvan päästä, joka on loppuraskaudesta siellä hyvin alhaalla? Vaikuttaako se seksihaluihin?

Itse olen viimeisilläni raskaana ja vaikka rakasteleminen ei ole niin helppoa tällaisen pallon kanssa, silti tahtoisin rakastella! Löytyy kuitenkin asentoja, jossa tämä homma onnistuu ja riittää minulle.
Miehelleni se ei ehkä kuitenkaan riitä.
Minusta tuntuu, ettei hän osaa suhtautua luontevasti tällaiseen "möhömahaan", vaikken suinkaan ole ensimmäistä kertaa raskaana! Hän on joskus ennenkin minulle sanonut tässä tilassa, puoliksi ehkä lipsauttaen, etteihän tommonen "möhkis" saa oikeen stondista aikaan. :\| Viimeksi näin hän sanoi eilen, kun puhuimme asiasta.
Ette usko, kuinka tuo sattui...
Tiedän, että olen herkässä mielentilassa tässä vaiheessa ja varmaan otan asiat vähän pahemmin, mitä mies tahtoisi ja tarkottaisi...mutta mielestäni pahinta, mitä viimeisillään raskaana olevalle naiselle voi sanoa, on jotain hänen ulkonäöstään ja siitä, kuinka hän ei ehkä ole niin haluttava! :/
Ymmärrän, ettei iso maha ole välttämättä mikään erotiikan moottori, mutta sama, rakas(?) vaimo tässä kuitenkin on, joskin hieman erinäköisenä.
Lisäksi mieheni on sanonut, että hänellä vaivaa ajatus vauvan päästä, joka on tuolla ihan "luukulla". Sanonut jopa, että jos ja kun hän tietää pökkivänsä vauvaa päähän, hän tuntee itsensä lähestulkoot pedofiiliksi! :$ :ashamed: En oikein jaksa ymmärtää tällaista ajattelua, siksi kysynkin teiltä vähän selitystä näihin! :ashamed:
Onko hyvinkin yleistä, että raskaana olevaan naiseen on vaikea suhtautua luontevasti tuolla kammarin puolella?! :\|
Mieheni odottaa innolla aikaa jolloin olen taas "oma villi itseni" ja ymmärrän tuon kyllä! Odotan itsekin sitä aikaa. Mutta itsetunnon päälle tahtoo käydä nämä miehen ajatukset minusta tässä tilassa. :ashamed:

Älähän huoli. =)
Isäntä oli samanlainen loppuraskauksissani.
"Mitä jos mä pukkaan sitä silmään?" :whistle:
Mieli munki teki, ja kerranhan me kanssa tehtiin sitä ihan melkis maaliviivalla, mutta ei mun seksihalut kyllä laantuneet.
Asentoja juu on, mutta mikään ei ollut meille hyvä.
Joko mua ahdisti tai närästi, tai muuta mukavaa. :kieh:
Joten, huomasin että en itsekään kauhiasti enää keskityynyt seksipuoliin. Läheisyyttä kaipasin, ja helliminen oli tabu "enään". ;)

Voi sitä tunnetta ja menoa kun synnytysten jälkeen ekan kerran seksiä harrastettiin.
Ah! Kyl maar kannatti pihdata. :D

Niin ja kyl isäntä sanoi että mä olen hehkeän kaunis. Ja mua on kiva katsella.
Mutta muista että voi sitä seksiä harrastaa myös muulla tavalla kuin yhdynnällä. ;) <br><br>

Itse rakastan raskaana olevia naisia ja haluan todella paljon.on aivan ihanaa,kun nainen on iso ja tietää sen johtuvan siitä,että vatsassa kasvaa vauva.
Raskaana oleva nainen on kauneinta mitä tiedän.Haluttavinta mitä tiedän.

Mutta tiedän myös paljon miehiä joiden mielestä raskaana olevan naisen kanssa ei voi todellakaan harrastaa mitään ja yököttää koko ajatus vaikka nainen olisikin oma vaimo.ne miehet tykkää sitten käydä vieraissa naisen ollessa raskaana.Ainakin mun tuttavapiirissä näin on useilla.

esimerkki erkki
Minun mies sano mulle kans ihan suoraan, että sitä ei haluta raskaanaoleva nainen.. Se sattu ihan mahottomasti! Muutenki miehen puheista huomaa ettei se aina ihan ajattele mitä päästää suustaan.. :'(
Haluaisin lisää vauvoja, mut pelottaa se raskausaika ja kylmä kohtelu, mitä miehen suunnalta saan.. :ashamed:

Himokkaan vaimo
Itse olen ihan viimeisilläni ja mies tykkää kovasti vauvamasustani, kasvaneista rinnoistani ja uhkeudestani. Ylikiloja minulle ei ole tullut, mutta vatsa ja tisut on kyllä isot!! B)

Mies haluaisi joka ilta, minä en enää ihan samaan tahtiin kykene. Mutta mutta, olen onnellinen miehestä, joka ottaa raskauden ja kehon muutokset luonnollisina ja kiihottavina asioina. Hän muuten sanoi jo seurusteluaikoinamme, että raskaana oleva nainen on kaunis. Ajattelin silloin, että sittenhän mulla on ihan no hätä, kun raskaudun.

Kyllä meillä ainakin on puuhasteltu entiseen tahtiin, Vaimo tykkää kovastikin kun oikein sivulta päästelee menemään nuoruuden innolla.

Joskus sitä vaan rupee supistelemaan kun se saa orgasmeja niin pakko silloin toppuutella ettei synny siihen =)

Loppuaikoina ei kyllä enää taipunut oikein minnekään ja sovittiin että otetaan takasin kaikki sitte korkojen kera kun on paikat parantunut. Odotan innolla vanhan kissan paluuta :attn:

Valitettavasti kaikki miehet eivät ole niin fiksuja, kuin osa tällä palstalla kirjoittaneista. Oma mieheni halusi minua vielä raskauden finaali vaiheessa ja sanoi että olin kaunis ja masu oli upea. Siitä tulee hyvä mieli, ja tunnen suurta mielipahaa niiden äitien puolesta, joiden miehet eivät arvosta lapsensa äitiä. Jopa naisena sanon että raskaana oleva nainen ON kaunis. Uskokaa itseenne! Olette kaikki kauniita, vaikka maha olisi kuin viitosia odottaisi!!!! :)

Yhteistyössä