Raskaus & mies välttelee seksiä

  • Viestiketjun aloittaja ärrrr
  • Ensimmäinen viesti
ärrrr
Eka raskaus, toivottu lapsi kyseessä.. Miehelle raskaus tuntui "konkretisoituvan" kun käytiin yhdessä nt-ultrassa melkein pari viikkoa sitten sitten.
Mies on innoissaan lapsesta, paijaa jo nyt mahaa vaikkei siinä vielä olekaan kasvua, puhuu vauvasta, katselee ultrakuvia yms. Mutta tuon nt-ultran jälkeen miehelle ei ole seksi maistunut..
Yleensä muutaman kerran viikossa touhuiltu, tosin nt-ultran aikaan olin kipeänä niin silloin tuli muutama päivä väliä kun ei sairaana yhtään huvittanut harrastaa seksiä. Nyt kun olen yrittänyt miehelle vihjailla niin mies on muka niiin väsynyt tms, aina joku syy miksei voi hommailla. Ja nyt puhutaan miehestä jolle seksi maistuisi normaalisti useamman kerrankin päivässä jos mahdollisuus on, ja ei kyllä kieltäytyisi tilaisuudesta..

Muuten meillä menee ihan kuin ennenkin mutta mies ei tunnu haluavan seksiä.
Musta tuntuu että häneen vaikutti jotenkin se kun näki sen vauvan ultrassa, sen miten vauva liikkui ja näytti jo pieneltä ihmiseltä. Että mies ei jotenkin vauvan takia halua harrastaa seksiä, mutta ei kehtaa minulle tuota asiaa tunnustaa.
Päättelen tämän vaan siitä kun ennen ultraa seksi maistui.. Harmittaa, kun mulla kyllä tekisi mieli. Ja mies kyllä tietää ettei hän voi vauvaa mitenkään satuttaa eikä voi "sohia vauvaa päähän" tai mitään tuommosia mitä jotkut kuvittele.

Ja joo ei ole oltu pitkää aikaa ilman, että varmaan turhaan palstalaisten mielestä kitisen, mutta kun ei ole yhtään mieheni tapaista tommonen käytös ja tulee mieleen että jos tämä nyt johtuu vauvasta niin kevääseenkö asti tässä ollaan ilman..
 
hoomoilanen
Keskustelkaa asiasta. Seksihän ei tietenkään ole millään tavalla haitallista vauvalle. Mies voi pelätä satuttavansa vauvaa. Mies voi myös ajatella, että onko sopivaa haluta raskaana olevaa naista. Kyllä se on täysin sopivaa ja normaalia. Omasta mielestäni odottava nainen on hehkuva ja haluttava.
 
ärrrr
Raskaudesta mies on tiennyt kyllä jo noin viikoilta 5 lähtien, mutta silloin kyllä halusi seksiä. Vasta kun mies pääsi ihan itsekin näkemään että siellä masussa joku asuu niin kummasti seksihalut tuntuu kadonneen. Mies on muuten ihana ja hellii ja kaikkea, mutta ei vaan kiinnosta lakanoiden heilutus.

Ja siis mies on lukenut tuommosta neuvolasta saatua "isyysopasta" missä raskausajan seksistä puhutaan ja tiedän muutenkin että mies tietää ettei seksistä mitään haittaa vauvalle ole.. Mutta ilmeisesti ei kiinnosta hommailla kun vauva on "mukana" tilanteessa.
Tarkoitus on keskustella kun mies tulee kotiin illan päälle työpaikan illanistujaisista.. Yritin jo aiemmin jutella mutta mies vaan meni vaikeaksi ja kierteli ja kaarteli.
 
"hrr"
Yhteinen lapsi tulossa, mutta puhua ei voi? Aika karmivaa.

Näytä sille joku artikkeli aiheesta seksi ja raskaus. Eipä se sua tuolla menolla jatkossakaan tuolla menolla halua kun olet vain äiti, et mitään himoittavaa ja haluttavaa.
 
hoomoilanen
Ei mies todennäköisesti itsekään tiedä mikä mättää, koska on kyse tunteista jotka todennäköisesti ovat miehelle uusia. Mutta koska miehellä on tapana järkeistää asioita, niin kun saatte keskusteltua asioista ja kun kerrot miehelle, että seksi on ihan ok. ja toivottavaa raskausaikanakin, miehen käyttäytyminen varmasti muuttuu.
 
ärrrr
Ai että karmivaa? Ei minusta, tämä on kuitenkin uus asia miehellekin niin voi olla että ehkä vähän tunteet myllää päässä.. Vaikka suhde olisi hyvä niin ei se tarkoita että kaikesta on aina heti helppo puhua. Perus palstameininkiä, jos et heti 5 minuutin jälkeen ole valmis keskustelemaan jostain uudesta asiasta niin suhde on huonolla pohjalla ja ette ikinä pysty puhumaan yhtään mistään.. Just juu.

Ja toivottavasti muuttuu, kyllä mies TIETÄÄ ettei se voi vauvaa vahingoittaa, mutta ilmeisesti vauva jotenkin häiritsee miestä kun ei halua..
 
"hei"
Voihan tota seksiä kovastikkin varioida, pakkoko sitä mitään yhdyntää on aina harrastaa? Nautintoa yhdessä saa aikaseksi vaikka miten..! Kokemusta myös tuommosesta miehestä, ja kyllä raskausajasta saatiin aika mellevä kun miehen sain rohkaistua aloittamaan muuten ehkäpä sit hetkellisesti vähän erilainen mut silti nautinnollinen seksielämä... Tee kuten mä ja ole itse aloitteellinen :)
 
What the fuck
Kuulostaa tutulta. Meille kävi samoin. Ei tiennyt mistä johtuu. En halunnut painostaa ja toinen ei halunnut puhuakaan asiasta. Vauva syntyi, eikä seksiä ole vieläkään. Tämän kun olisin osannut ennustaa... Edelleenkään en tiedä mistä johtuu. Olen parin kilon päässä lähtöpainosta, lenkkeilen yms. Että sellaiset asiat eivät ainakaan ole syynä. Vauvakin (3kk) helppo ja kiltti..
 

Yhteistyössä