raskaus kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
kuinka monella on tullut alkuraskaudessa sillon kun menkkojen pitäisi oikeesti alkaa niin pientä ruskeaa/verista tuhrua ihan vähän että värjää pikkasen suojan? oletteko testanneet tämän pienen tuhruttelun jälkeen plussan vielä vaikka eka onkin ollut nega. itellä etovaa olo ollut jo jonkinaikaa ja masua nippaillut usein. mut ajattelin että onko turha vaan elätellä toiveita raskaudest :(

kiitti vastauksista-

Tiivari tuliko siis vuotoa sillon kun menkkojen piti alkaa? itellä pitäisi tänään viim. alkaa pisimmän kierron mukaan mutta toiveet oli korkeella kun joskus kp 20 tietämillä tuli minimaalisesti verta ja heti ajattelin että se olisi ollut kiinnittymisvuotoa mitä joillain tulee ja sitten noi huonoolo kohtaukse ja kaikki.. mut toivoa on kai niin pitkää ku täti ei kunnolla löydä luokse.

olen tehnyt testin mutta se jäi vessaan ku lähettiin kylään testissä oli haamu mtuta se oli siellä 4h ennen ku kation niin en luota tulokseen.. tuleeko acon testiin kasetttimalliseen onko ne nyt ns roskishaamuja?

Alkuperäinen kirjoittaja epätietoinen:
kuinka monella on tullut alkuraskaudessa sillon kun menkkojen pitäisi oikeesti alkaa niin pientä ruskeaa/verista tuhrua ihan vähän että värjää pikkasen suojan? oletteko testanneet tämän pienen tuhruttelun jälkeen plussan vielä vaikka eka onkin ollut nega. itellä etovaa olo ollut jo jonkinaikaa ja masua nippaillut usein. mut ajattelin että onko turha vaan elätellä toiveita raskaudest :(

kiitti vastauksista-

Mulla tuli! Ja olin erittäin raskaana :).

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Tiivari tuliko siis vuotoa sillon kun menkkojen piti alkaa? itellä pitäisi tänään viim. alkaa pisimmän kierron mukaan mutta toiveet oli korkeella kun joskus kp 20 tietämillä tuli minimaalisesti verta ja heti ajattelin että se olisi ollut kiinnittymisvuotoa mitä joillain tulee ja sitten noi huonoolo kohtaukse ja kaikki.. mut toivoa on kai niin pitkää ku täti ei kunnolla löydä luokse.

Sori, hiukan kesti vastaaminen. Juu, menkkojen aikaan tuli vuotoa.

pitänee käydä illalla ostoksilla prismassa.. mut nyt ei ole tullut ku ihan minimaalisesti jotain vaaleanpunertavaa.. mutta jotenkin on semmonen olo että ei meille toista lasta suoda milloinkaan :'(

Mulla oli myös touta kiinnittymisuotoa viikolla 5 ja jotain. On kuulemma tosi yleistä ja harmitonta. Muistakseni liittyi jotenkin munasolun kiinnittymiseen kohdun seinämään ja tämä on niin rajua, että voi katkoa ohuita verisuonia kohdun seinämästä. Joillakin myös sperma aiheuttaa vuotoja kohdun suulla.

kiitos vastauksista tää nostattaa vaan toiveitani koko ajan jos menkat alkaa tiputaan ja korkealta.. :( jotenkin sen jälkeen ku sillon kp 20 tuli vessassa käydessä tilkka verta niin ajattelin että nyt jos ei oo tärpännyt niin ihme ku ikin ei oo ennen tullut. mutta sen aika näyttää.

tein äsken prismasta ostetun testin niin jokin haaleahko siihen tuli mut se tuli melko alas silleen että on ainakin cm toiseen viivaan. rfsu testeissä se tulee melkee viereen mihin sen viivan noissa pregent testeissä pitäs tulla?

Yhteistyössä