Raskaus kaunista ja seksikästä

• Viestiketjun aloittaja masufani
  • Ensimmäinen viesti
masufani
Onko kenestäkään muusta raskaus kaunista ja seksikästä? Se iso ja pyöreä masu on todella kaunis. Nainen on raskaana ollessaan niin ihanan naisellinen, jolloin hän on myös seksikäs. Olenko ainoa joka ajattelee näin?

joo
siis ihme myytti tuo raskaana olevan naisen kauneus ja seksikkyys. Pyöriviä tynnyreitä, puskutraktoreita ne on, kasvot turvonneina, vatsa täynnä raskausarpia ja useimmalla vielä hiukset repsottaa likaisina, kömpelöjäkin ovat .... muutamia asioita mainitakseni.

Raskaana
Pakko kai tähän on kommentoida...Ensinnäkään..Minä olen normaalisti 160/48 ja mulle ei ole tullut ainuttakaan raskausarpea,en ole köpelö vaikka maha on tosi iso ja nivuset kipeenä...Kyllä tuntuu et miehet YLEENSÄ pitää raskaana olevaa naista seksikkäänä..Nainen ei ehkä itse tunne itseään niinkään seksikkääksi,vaikka esim minullakin niitä haluja löytyy!!!Että aika yleistävästi ja rumasti on sanottu!!!

Mariah
Mä olen raskaana myös eikä ole kyllä tullut ainuttakaan raskausarpea. Välillä tuntuu että mä halkean, koska haluja on niin paljon.. Kamalinta on se että rinnat turpoaa... kuppikoko on muutenkin DD ja nyt ne vielä turpoaa.. selkä särkee ja välillä mä pelkään et se katkeaa.. Mut koskaan en oo tuntenu itseeni rumaksi.. Musta tuntuu että musta on raskaus aikana tullut jollakin tavalla hehkuvampi :)

niin kyllä on
Ottakaa naiset kuvia siitä vatsastanne kun se on kauneimmillaan ! Kiva muistella sitten kun h- hetki on ohi.
Jos joo pelkää rasvalettiä niin kuvia sitten vaikka saunan jälkeen tai kun on meikannu ja lähdössä johonkin. Suurin osa isistä tykkää katsella jälkeenpäinkin.

puuf
Toiset tykkää, toiset ei. Mitä oon kuullut juttuja niin raskaana olevan naisen jalka saattaa kasvaa jopa numerolla, vartaloon kertyy nestettä, on jatkuvia ilmavaivoja jne. Naisena raskaus ajatuksenakin ällöttää, koska se ei oo mulle seksuaalinen kokemus eli mieleen tulee vaan ne vähemmän mukavat piirteet. Ja ihan turha vetää sitten hernettä nekkuun, koska mielipiteitä on monia.

turn off
Kyllä raskaana olevat naiset on yks suurimmista turn off:eista!! Jotakin ihan järkyttävää kun ne vierivät hikoillen eteenpäin jättimäisine mahoineen... eihän ne näe ees omaa p****aan!! :D

On ja ei
Minusta raskaana oleva nainen on kaunis. En ajattele seksiä vaan hellyttävällä tavalla kaunis. Tieto uuden elämän kasvamisesta laittaa suupielet hymyyn niin kuin pienen vauvan näkeminen. Tuo viattomuuden ja tuoreen elämän symboli antaa uskoa huomiseen.

masufani
No minua ei ainakaan häiritse raskausarvet ja toisaalta ainakin itse voisin tykätä rasvailla kasvavaa masua.

No sinustahan tulee melkoinen pamela, kyllä noilla rinnoilla katseet kerää ; )

Muita nauttia raskaudestasi!!!

vierailija
Sinulla ja muilla samalla tavalla ajattelevilla on aikamoisia ongelmia. Kyllä raskaana oleva nainen voi olla ja on seksikäs! Sekin, että saattaa naisen raskaaksi, on kiihottava ajatus!! ☺

Yhteistyössä