Raskaus ja virtsaamisongelmat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Oon raskaana rv 26+6 ja nyt jonkin aikaa ollut vaivana, että pissattaa useasti (mikä on toki ihan normaalia jo tässä vaiheessa), mutta vessassa käyminen on ilkeän tuntuista, kun virtsa ei meinaa tulla ulos rakosta! Joutuu kovasti ponnistelemaan ja virtsa tulee "laiskasti", eli heikolla suihkulla. Ei silti satu mitenkään, eli en uskoisi mitään tulehdustakaan olevan. Vai? Esikoisen odotuksessa ei kyllä ollut tällaista, en ainakaan muista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Juo enemmän.

Sithän mä saan juosta vielä enemmän vessassa!!! Täytyy kuitenkin kokeilla jos ammattilainen neuvoo :)

No, ajattelin vaan että jos et saa pissattua kunnolla, niin tulis rakkoon enenmmän painetta. Sit sen luulis tulevan helpommin.

ps. Mä esiinnyn tällä nikillä ihan kaikissa ketjuissa et medialukutaitoa kannattaa pistää keehiin, :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juo enemmän.

Sithän mä saan juosta vielä enemmän vessassa!!! Täytyy kuitenkin kokeilla jos ammattilainen neuvoo :)

No, ajattelin vaan että jos et saa pissattua kunnolla, niin tulis rakkoon enenmmän painetta. Sit sen luulis tulevan helpommin.

ps. Mä esiinnyn tällä nikillä ihan kaikissa ketjuissa et medialukutaitoa kannattaa pistää keehiin, :xmas:

No ihan vitsillä sanoin et ammattilainen :)

Yhteistyössä