Raskaus ja tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallero

Vieras
Elikkä yks päivä kun puristin (joo älkää kysykö miksi :D ) tosta nännin kohdalta niin huomasin että siitä tuli vähän nestettä. Näytti kylläkin kirkkaalta mun mielestä , mutta voiko se olla jotain maitoa tai ainaki normaalia?
Ja sitten kun joskus aamusin ja välillä muutenki nännissä noissa joissain kohdissa on sellasta valkosta kuivunutta jotain , niiin onko se maitoa?

Mietin vaan onko ihan normaalia. Ja oon 22. viikolla.

Ja sitten mulla on joku ihme näppy, vähän vaaleempi kun muu osa nännistä ja se "sojottaa " aika pitkälti ulospäin. Että on ihan näkyvissä ilman suurempia tutkimisia. Mikähän voi olla? Aikasemmin ku täältä kysäisin joskus niin ehdotettiin jotain finnin tyylistä. Mutta ei ole kipeä ja se on nyt ollut siinä varmaan pari kuukautta muistaakseni.... eikä ole lähteny pois.

joo se on jotain maidon esiastetta jota tihkuu pikkasen ja sitä sit kuivuu nänneihin, mulla on ihan sama. voi olla kirkasta tai vähän kellertävää.. se ensimaito mitä sit tulee on kellertävää, eikä mitään vitivalkoista...

mulla oli esikoista odottaessa nännipihan reunalla joku patti, joka kutisi yms. ei ollut finni eikä mikään tulehtunut. lekuri tökkäs sitä neulalla ja sieltä ei mitään nestettä tullut. sanoi sen olevan joku hormoni-näppy joka häviää itsekseen.. näppy oli siinä synnytykseen asti, ja sit se katos. raavin sen joskus ihan ruvelle, kun kutitti niin paljon, mut ei ollut vaarallinen...

kiitos vastauksesta :)
Pitääpä varmaa seuraavalla neuvolakerralla kysästä tosta näpystä. Se on siis ihan nännissä, ja ei oikeen edes näytä finniltä.. eikä kutise tai mitään. Se vaan on. Eli ei sinänsä haittaa mutta toki tulee kaikenlaista mieleen, kun mun äidillä tässä vuosi sitten oli joku finnin näkönen näppylä kaulassa ja se paljastu ihosyöväksi.

se patti voi olla juuri tuollainen hormoni näppy joka häviää synnytyksen jälkeen, mut voi myös jäädä siihen, itelleni ilmesty patti keskimmäistä odottaessani, pieneni lähes huomaamattomaks synnytyksen jälkeen mut kasvo takas kuopuksen odotusaikana. nykyisinkin tuo patti on minulla (aika pienenä) ja kuopuksen syntymästä on jo yli neljä vuotta. l

Yhteistyössä