Raskaus ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja vaimo 28v
  • Ensimmäinen viesti
vaimo 28v
Hei! Kysymykseni on suunnattu niille miehille, joilla on tällä hetkellä tai on ollut raskaana oleva puoliso. Miten haluttavana olette kokeneet puolisonne hänen raskaana ollessaan? Vähentyikö seksi raskauden aikana, miksi? Kumpi osapuoli oli haluttomampi/halukkaampi seksiin raskauden aikana?

Meillä ihana parisuhde, jossa ennen raskautta harrastimme seksiä n. 3 kertaa viikossa. Kun tulin raskaaksi, alussa ei ollut mitään vaikeuksia seksin harjoittamisessa, mutta nyt viimeisellä raskauskolmanneksella seksiä on ehkä kerran kahdessa viikossa (jos sitäkään). Minua turhauttaa se ja olemme puhuneet asiasta. Mieheni sanoo, että seksi ison mahan kanssa on kömpelöä ja vauva tuntuu jo liian konkreettiselta seksin aikana, häiritsee kuulemma keskittymistä (?).

Onneksi on enää pari viikkoa laskettuun aikaan.

Ja toivon asiallisia vastauksia, ei mitään tyyliin "miehesi käy vieraissa" jne. Aitoja kokemuksia siis ihan mielenkiinnosta haluaisin lukea. Onko yleistä se, että mies ei uskalla rakastella tai halua naistaan raskauden takia?
 
Lapseton ja tyydytetty
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo 28v:
Onneksi on enää pari viikkoa laskettuun aikaan.
Sitten ainakaan on turha haaveilla seksistä pariin kolmeen KUUKAUTEEN, kun on alapää kursittu tikeillä kokoon. Ja taitaa muutenkin olla siinä vaiheessa muuta tekemistä, yövalvomiset ym. Onnea vaan!

 
nainen 30+
Joitain miehiä "vauva" voi haitata, etenkin raskauden loppuvaiheessa. Vauva on silloin jo suht iso ja ehkä tuntuukin ja vie "tilaa". Jotkut miehet pelkävät "satuttavansa" vauvaa seksillä jne. Miehillä voi olla "typeriä" kuvitelmia =) Omaa miestä ei onneksi vauvan kasvaminen häirinnyt. Sanoinkin, että vauva kasvaa "vain" yhdessä osassa kroppaa, ei haittaa muita toimintoja, ja ettei mies mitenkään pysty "häiritsemään" vauvaaa.

Itsellä loppuraskaudessa jäi orgasmit pois, tiesin milloin olisin ennen saanut orgasnim mutta silloin jäi tulematta. Tuntui että sisuskalut olivat jollain tavalla hieman muuttaneet muotoaan, eikä kaikki toimineetkaan ihan samoin kuin ennen, olisiko "tilan" puute vaikuttanut asiaan jotenkin.

Kun olin itse 6-7kk raskanaa pidin ja tunsin itseni ihan ylettömän seksikkääksi. Omissa silmissäni kaikki "mallimittaiset" naiset näyttivät ihan karseilta, hirveiltä luuviuluilta ja miltei nälkiintyneiltä. Mietinkin että miten ihmeessä nuo naiset voivat olla jonkun mielestä seksikkäitä ja hyvännäköisiä.

Tuokin kyllä palautui raskauden jälkeen, eikä laihemmat naiset näyttäneet enää niin epäseksikkäiltä. Mutta on todella monia, kenelle raskaushormoonit saavat myös halut ja muut hormiinit villiintymään. Luulen ettei siitä ehkä puhuta niin paljon.
 
vaimo 28v
Kiitos kaikille vastaajille ja erityisesti sinulle lapseton ja tyydytetty, ihan niinkuin en tuota mainitsemaasi asiaa olisi jo tiedostanut. Kiitos kuitenkin kannustuksestasi ja erittäin fiksusta näkökannastasi :)!

Hyvää syksyn jatkoa kaikille!
 
Kolme omaa
Sitten ainakaan on turha haaveilla seksistä pariin kolmeen KUUKAUTEEN, kun on alapää kursittu tikeillä kokoon. Ja taitaa muutenkin olla siinä vaiheessa muuta tekemistä, yövalvomiset ym. Onnea vaan!

[/quote]

Parhaiten asiat tietää ne, joilla ei ole omaa kokemusta :) Itselläni kaikkien lasten jälkeen meni vajaa kuukausi ja pystyi jo sekstaamaan. Ihan tikkienkin jälkeen. Miestäni ei häirinnyt raskaus missään vaiheessa ja h-hetkeen asti sekstailtiin. Aina voi koettaa eri asentoja ja olla toki hieman varovaisempi.
 
Forced.
Meillä seksihalut meni naiselta jo ihan heti alkuun. Ei varmaan ole kovinkaan normaalia. Tässä on nyt kärvistelty lähes ilman seksiä kohta 8kk. Alkaa olemaan leilit niin täynnä, ettei pysty edes kunnolla kävelemään enää.

Tuntuu siltä, että kaikki vähänkään seksiin liittyvä on naisen mielestä ollut koko raskauden ajan jotenkin ällöttävää. Omat haluni eivät ole raskauden takia/aikana muuttuneet mihinkään. Pyöristyvä neito on kiihottava, harmi vaan, että häneen ei tohdi kajota. Aika kauan sitä näköjään jaksaa ilman olla, mutta ymmärrän hyvin, että jos joku kohtalotovereista olisikin käynyt helpottamassa oloaan toisaalla. Ei taida montaa kohtalotoveriakaan kyllä löytyä..
 
Kysyn vaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Forced.:
Meillä seksihalut meni naiselta jo ihan heti alkuun. Ei varmaan ole kovinkaan normaalia. Tässä on nyt kärvistelty lähes ilman seksiä kohta 8kk. Alkaa olemaan leilit niin täynnä, ettei pysty edes kunnolla kävelemään enää.

Tuntuu siltä, että kaikki vähänkään seksiin liittyvä on naisen mielestä ollut koko raskauden ajan jotenkin ällöttävää. Omat haluni eivät ole raskauden takia/aikana muuttuneet mihinkään. Pyöristyvä neito on kiihottava, harmi vaan, että häneen ei tohdi kajota. Aika kauan sitä näköjään jaksaa ilman olla, mutta ymmärrän hyvin, että jos joku kohtalotovereista olisikin käynyt helpottamassa oloaan toisaalla. Ei taida montaa kohtalotoveriakaan kyllä löytyä..
Osaatko masturboida?
 
hvm b
Meilläkin harrastettiin seksiä läpi raskauden ja ihan miten päin vaan onnistui. N. 2,5 viikkoa synnytyksestä taas uudestaan. :) Tuona parina viikkona toki viihdytin miestäni muilla tavoin, niin että hän pääsi ainakin paineistaan. :)
 
horm
kyllä meillä on ollut vaimon raskauksien aikaan seksiä. minua kasvava maha ei ole haitannut yhtään .Loppuajasta tietenkin yhdynnäy pitää lopettaa. ja muutenkin pitää vähän varoa mahaa ja ajatella missä asennoissa homma onnistuu, eikä tarvi aina olla kumi päällä se on aivan ihanaa. vaimoni ei pidä että mällit lentää pilluun , kun on herkkä hiiva tulehduksille, mutta on kai niitä sinne joskus menny kun on lapsia saatu aikaiseksi
 
tikkipulma
Meillä oli myös seksiä koko vaimon raskausajan. Kivaa oli minusta ja ei maha juurikaan haitannut. Synnytyksen jälkeen menikin sitten reilu pari kk ennen kuin uskalsi. Alkoi tikit aina kiristää (oli hieman liian innokkaasti ommeltu). Nyt sujuu jo
 
kolmen pojan isä
me harrstimme seksiä ihan loppuun asti. minun mielestäni vaimo oli ihan niin kuin seksikin ehkäpä jopa normaalia kiihoittavampaa kun esim rinnat ja nipukat olivat " normaalia " suuremmat" ja herkemmät. viimeisen yhdyntämme jälkeen noin 2h sitten läksimmekin laitokselle. se ei ollut uusi juttu meille koska kaksi kertaa aiemminkin niin käynyt.
 
isä
Raskaana oleva nainen on todella kaunis ja kiihoittava. Seksi on upeaa. On vain oltava hieman normaalia varovaisempi ja hellempi koska naisen paikat ovat monesti tosi herkät. Esim. sojottavat nännit (aivan upea näky ja kosketus) ovat niin arat, että vain hellää sivelyä kestävät. Muutenkin rakastelu on rauhallista, kuin hidastetussa filmissä, mutta mikäs sen kiihoittavampaa. Loppuraskaudesta ihan joka asento ei välttämättä tunnu hyvältä. Vaikka itse koen raskaana olevan vaimon kiihoittavaksi ja - mikäli minusta olisi kiinni - rakasteltaisiin joka päivä, niin puolison tunteet vaihtelee ja monesti on pitkiäkin aikoja ettei hänen tee mieli. Oman kokemukseni mukaan raskauden keskivaiheilla nainen on halukkaimmillaan. (Olisiko alkuraskaudesta niin paha olo, ettei tee mieli ja ihan loppuraskaudesta jo sen verran massiivinen olo, ettei seksi ole ensimmäisenä mielessä, en tiedä.)

Tosiaan, lasketun päivän lähestyessä voi hyvinkin nopeuttaa synnytyksen käynnistymistä kun siemet pimppiin purskauttaa. Loppuajasta vauva kasvaa aika lailla, joten useimmat synnyttävät mieluummin kaksi viikkoa ennen kuin kaksi viikkoa jälkeen lasketun ajan.

Tuosta paikkojen palautumisista. Ennen synnyttämistä kanavat avautuvat, jotta lapsi pääsee tulemaan ja synnytyksen jälkeen, noin puolen vuoden kuluessa, paikat palautuvat ennalleen. Itse en huomaa (tai en muista) eroa ennen synnytyksiä ja nyt niiden jälkeen. Rakastelu on yhä upeaa ja sitähän se on ollut aina.
 
LA heinäkuussa
Tahtoisin ASIALLISIA vastauksia mieltäni kovasti askarruttavaan aiheeseen. Elän nimittäin mieheni kanssa eräänlaisessa kotikurisuhteessa eli olen vuosia saanut aina joskus piiskaa, yhteisestä sopimuksesta. Nyt kun olen raskaana, tuntuu, että jotain todella puuttuu, kun en saa tuntea mieheni asettamia rajoja konkreettisesti, siis hän varoo minusta vähän liikaa, tietysti suojelumielessä, mikä on ihanaa. MUTTA. Minä tarvitsen miehen kurittavaa kättä, kaipaan piiskaa niin että meinaan hajota turhautumiseen. Jotain siis todella puuttuu nyt, ja heijastuu niin, että oon aivan mahdottoman hankala aika usein. Raskaus sujuu hyvin, kaikki on ok, joten haluaisinkin tietää, onko lievä kuritus pakaroilleni vaarallista tulevalle lapsellemme? Toisaalta tuntuu, että jatkuva vitutukseni ja ilkeät mielentilani vahingoittavat häntä enemmän. Myös mies on aika väsynyt oikutteluuni, on sanonut monta kertaa, että haluaisi tehdä siitä lopun entiseen malliin. Kompromissina hän toisinaan komentaa minut pylly pystyssä sängyn päätyyn nelinkontin ja antaa kevyesti avokämmentä tai koivurisua (auts, aika tehokasta) paljaalle takamukselleni. Tämä ei kuitenkaan oikein tahdo riittää, kaipaan aitoa alistumisen tunnetta, joka tulee vain melko kivuliaasta selkäsaunasta. -Hullu olen, tiedän sen, mutta myös myönnän taipumukseni, ja haluaisin todella tietää, miten muut ovat tällaiset asiat ratkaisseet.
 
2 x äiti
Alkuperäinen kirjoittaja LA heinäkuussa;10411085:
Tahtoisin ASIALLISIA vastauksia mieltäni kovasti askarruttavaan aiheeseen. Elän nimittäin mieheni kanssa eräänlaisessa kotikurisuhteessa eli olen vuosia saanut aina joskus piiskaa, yhteisestä sopimuksesta. Nyt kun olen raskaana, tuntuu, että jotain todella puuttuu, kun en saa tuntea mieheni asettamia rajoja konkreettisesti, siis hän varoo minusta vähän liikaa, tietysti suojelumielessä, mikä on ihanaa. MUTTA. Minä tarvitsen miehen kurittavaa kättä, kaipaan piiskaa niin että meinaan hajota turhautumiseen. Jotain siis todella puuttuu nyt, ja heijastuu niin, että oon aivan mahdottoman hankala aika usein. Raskaus sujuu hyvin, kaikki on ok, joten haluaisinkin tietää, onko lievä kuritus pakaroilleni vaarallista tulevalle lapsellemme? Toisaalta tuntuu, että jatkuva vitutukseni ja ilkeät mielentilani vahingoittavat häntä enemmän. Myös mies on aika väsynyt oikutteluuni, on sanonut monta kertaa, että haluaisi tehdä siitä lopun entiseen malliin. Kompromissina hän toisinaan komentaa minut pylly pystyssä sängyn päätyyn nelinkontin ja antaa kevyesti avokämmentä tai koivurisua (auts, aika tehokasta) paljaalle takamukselleni. Tämä ei kuitenkaan oikein tahdo riittää, kaipaan aitoa alistumisen tunnetta, joka tulee vain melko kivuliaasta selkäsaunasta. -Hullu olen, tiedän sen, mutta myös myönnän taipumukseni, ja haluaisin todella tietää, miten muut ovat tällaiset asiat ratkaisseet.
Kyllä on hankala asettua tilanteeseesi, että piiskaa täytyisi saada...joo, enpä voi muuta kuin kehottaa nyt asettumaan siihen tulevaan äitiyteen, kait ne ajatukset siitä tasaantuu.
Jatkatte piiskaleikkejä sitten kun vauva tuhisee pinnasängyssä, käykö??
 
mies / isä
Vähän erilaista mielipidettä... Itte en pystynyt vaimokkeen raskausaikana edes ajattelemaan seksiä hänen kanssaan, kun maha alkoi silminnähden kasvaa. Noloa myöntää, mutta se kova kumpu oli vaan niin ällöttävä, ihan kuin joku alieni olisi siellä. Etenkin kun vauva potki, äääh. Ei voi mitään, ei vaan pystynyt.

Synnytyksen jälkeen meni vielä pitkään, että sain mielikuvat halkeamaisillaan olevasta (tai sen näköisestiä), kovapintaisesta mahasta kaikkoamaan. Rakastan vaimoketta ja lastani suunnattomasti, mutta ehkä olen sitten pinnallinen ja kypsymätön, koska mielestäni raskaana oleva nainen on EPÄseksikkäintä mitä olen ikinä nähnyt. Pelkkä läskikin vielä menisi helpommin, mutta juurikin se raskausmahan pinkeys... Pahoittelen, mutta kaikki miehet eivät todellakaan sitä pidä haluttavana.
 
Timmimamma
Olen samassa tilanteessa nyt muutamaa kuukautta myöhemmin, ja haluaisinkin kuulla miten seksielämäsi tasoittui synnytyksen jälkeen, onko kaikki ennallaan ja vieläkö tekee mieli piiskaa?

Itselläni seksihalut ovat myös lisääntyneet raskauden aikana entisestäkin niin paljon että joudun tyydyttämään itseäni päivittäin. Mieheltäni halut katosivat ensimmäisen kolmanneksen jälkeen aivan kokonaan. Vedin tasaisin väliajoin asiasta itkupotkuraivareita, purin myös kai turhautuneisuuttani ja loukkaannuin aina kun koin saaneeni pakit... En ole saanut liikakiloja juuri ollenkaan ja tunnen itseni kauniiksi ja niin kuulemma olen muidenkin mielestä. Rinnat ovat ihanan turpeat ja pimpsa kostea yötä päivää...;)
Miehen kanssa ollaan juteltu asiasta riitojen jälkeen, ja hän kertoo haluavansa minua mielettömästi, mutta samalla kokee jonkinlaista suojeluvaiston minua ja vauvaa kohtaan niin kovana, ettei jotenkaan pysty heittämään rojuja torveen, niinkuin itse asian ilmaisee... Kai hän näkee meissä jotain neitsytmariamaista pyhyyttä, ettei halua kajota vaikka mieli tekeekin.. Nämä tunteenpurkaukset ja syyttelyt tuskin asiaa ovat auttaneet, päinvastoin..
Tähän on tyydyttävä, vaikka välillä panettaa niin että tukka lähtee päästä ja tekee mieli pirauttaa kaikille entisille hoidoille, jos sitä patukkaa sais edes kerran kunnolla!
Seuraavan raskauden ajaksi toivon vähempää himotusta, koska mieliala pysyisi varmasti tasaisempana. ..
 

Yhteistyössä