Raskaus ja nälkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on nyt viikkoja takana n. 7-8 ja tämä jatkuva nälkä on jotain ihan hirveetä. Syödä pitäisi vähintään 2 tunnin välein tai tulee etova olo. Miten kauan tätä jatkuvaa nälkää kestää? Toivottavasti ei koko raskausajan, koska sitten tulee varmasti kilojakin... Mitä kannattaisi syödä, että nälkä ei tulisi niin nopeasti syömisen jälkeen uudelleen?

mulla viikkoja samanverran ja myös aivan tajuton nälkä! öisinkin on pakko käydä monta kertaa syömässä, kun nälättää niin, että vatsaa sattuu ja kurnii.

sama homma oli edellisessä raskaudessa, mutta en muista, kauanko kesti. taisi kestää koko raskausajan. painoa ei kuitenkaan tullut kuin 200g koko raskausaikana!

Miulla oli alussa just tuollein, ja kilot tulikin nopeesti, mut loppuukohen sit tasottu ja jopa paino laski. Ei kantsi liikaa murehtia, mut kuitenkin tietty itsehillintä täytyy pitää :whistle: ;) :D

Hedelmiä, maustamatota jogua, näkkäriä yms...

Minullakin on kokoajan aivan hillitön nälkä (viikko 16 menossa). Yösyöminen loppui joskus viikolla 14, mutta päivisin joudun syömään todella paljon ja kuitenkin tuntuu kuin nälkä ei kokonaan poistuisi. Suosittelen yöruoaksi proteiineja, eli vaikka possua tai broileria. Silloin ei joudu syömään niin paljon. Se auttoi ainakin minua.

Yhteistyössä