Raskaus ja moottoripyörä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivon..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivon..

Vieras
Hassua mutta yhden keskenmenon jälkeen mietin että uskallanko mennä prätkän kyytiin viikonloppuna kun raskaus ihan alussa (5 viikko),siis viime viikolla tein positiivisen testin...Help!

Olin esikoisen aikaan ihan alkuraskaudessa ja loppuraskaudesta eikä tuossa mitään vikaa tunnu olevan. Helppohan sitä on sit syyttää jos jotain käykin, mut, mut...

Mä olin kans jonnekin 15-viikolle asti, sit tuli syksy ja pyöräilyt loppu. Aika tasaista kyytiähän se on, jos tie on hyvä, ettei o mikään routatöyssyinen sivutie.

Mä olin kyydissä koko alkuraskauden ja heti keväällä uudestaan ennen vauvan syntymää :) Vikan kerran 40+6 ja vedet meni seuraavana aamuna mut poika synty vasta sit 41+1 ja siis syntyi 15.4. eli aika viileää oli vika kyyti, mut pakko oli viel päästä ku se on jääny mun kohdalla viimeiseksi,ainakin toistaiseksi...

Meillä vatsansisäinen asukki on jo kulkenut tuhansia kilometrejä moottoripyörän päällä. Ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon ja tuolloin varoin kyllä kaikkea (esim en enää ajanut moottoripyörällä) tämän jälkeen ajattelin että elämästä on nautittava ja tehtävä niin kuin tuntuu hyvältä. Järki pitää olla mukana oli raskaana tai ei.