Raskaus ja makean syönti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietityttää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
rv20-rv30 maistui suklaavanukkaat ihan liian hyvin, yleensä en pysty herkkuja syömään, kun vatsa ei sokeria kestä, tyttö oli syntyessään 3,2 kg ja 49,5 cm, eli ei tuo suklaa siihen vaikuttanut, terveellinen ruoka toki hyvästä sekä sulle että lapselle, mutta sen sie varmasti niinkuin kaikki odottajat tietävät..

ekan kanssa kertyi painoakin viikossa 1500g pariin otteeseen vauva oli yli 4kiloa, ja silloin taisin kyllä mässyttää makeaa vähän liian kanssa, tosin kaikki kilot jäi synnärille. Toinen vauva kanssa yli 4kiloa, ja nyt kolmas arviolta myös sen nelisen kiloa laskettuna aikana, ja olen välttänyt makeaa... eli jaa-a tiedä sitä.

Uskomatonta!

Mä söin suklaata ehkä muutaman palan viikossa ja limpparia muutaman pullon koko raskausaikana. Hedelmiä söin paljon ja rasvaista ruokaa ja valkoisia viljoja.

Vauva (reilu 4 kg) oli sitten sokeritipassa neljä ekaa päivää. Sairaalan lääkäri sanoi että se on mun vika kun olen syönyt liikaa makeaa raskausaikana. :(

Suklaa tuntuu olevan minunkin pahe tässä vaiheessa raskautta (rv31), ennen en ole ollut kovinkaan makealle perso mutta nyt sitä menisi vaikka kuinka. Pitää vähän toppuutella. Kyllähän sen järkikin sanoo mutta kun mieli tekee suklaata :)

Alkuperäinen kirjoittaja levottomat jalat:
Uskomatonta!

Mä söin suklaata ehkä muutaman palan viikossa ja limpparia muutaman pullon koko raskausaikana. Hedelmiä söin paljon ja rasvaista ruokaa ja valkoisia viljoja.

Vauva (reilu 4 kg) oli sitten sokeritipassa neljä ekaa päivää. Sairaalan lääkäri sanoi että se on mun vika kun olen syönyt liikaa makeaa raskausaikana. :(

Oliko sulla rd?

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja levottomat jalat:
Uskomatonta!

Oliko sulla rd?

Ei pitänyt olla.

Yhteistyössä