Raskaus ja lisääntynyt karvoitus? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Onko kellään muulla samaa? Olen huomannut että aina raskaana ollessa karvoitus lisääntyy myös esim mahaan missä ei normaalisti ole karvaa :( mistähän tämäkin johtuu?

mä huomasin itselläni samaa. Karvaa kasvoi pitkin käsivarsia,rintojen väliin ja mahaan.Ne oli kyllä sellasia haituvaisia,ei sellaista karvoitusta kun esim.kainalokarvat.Se oliskin ollu aika hurjan näköistä jo.
En tiedä miksi niitä joillekkin kasvaa..kai ne on ne hormoonit.
Mulla on ne kyllä hävinny pois jo,synnytyksestä kyllä pian 3 vuotta.

Tuttu juttu. Mulla kasvoi mahaan ihan oikea karvapeite, onneks läpinäkyviä karvoja. Ei niitä enää nyt raskauden jälkeen ole. Ja vaikka olisikin, ei erottaisi kaikista raskausarvista :kieh:

Muoks. Jotkut sanoo että runsas karvankasvu kertoisi poikavauvasta, eli testosteroni vaikuttaisi. Tiedä häntä, mutta poika meille ainakin tuli. Ja vauvalla oli karvaa jopa korvissa :D

Mulla kans kasvoi sellasia vaaleita haituvia pitkin mahaa, käsiä ym. mutta lähti sit synnytyksen jälkeen pois ja synnytyksestä n.10kk :) Älä huoli! Nii ja tyttö tuli kun tollasta karvaa kasvoi.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mä huomasin itselläni samaa. Karvaa kasvoi pitkin käsivarsia,rintojen väliin ja mahaan.Ne oli kyllä sellasia haituvaisia,ei sellaista karvoitusta kun esim.kainalokarvat.Se oliskin ollu aika hurjan näköistä jo.
En tiedä miksi niitä joillekkin kasvaa..kai ne on ne hormoonit.
Mulla on ne kyllä hävinny pois jo,synnytyksestä kyllä pian 3 vuotta.

miekin sain,muuten,pojan.Tuuheatukkaisen jolla oli karvahaiventa aikalailla selässä.:)

Ne on ne hormoonit. Mulla kanssa runsastui tuo karvankasvu kahdessa ekassa raskaudessa ihan mahdottomasti, häpykarvoitus levisi pitkälle reisiin jne. mutta hävisivät sitten synnytyksen jälkeen. Vaan nyt ei kolmannella kerralla ole tapahtunut mitään muutoksia ellei sitten ole jopa hidastunut, saa nähdä kuin käy... poikia on nuo aiemmat.

Oletteko ajelleet noita raskausajan "ylimääräisiä" karvoja?

Kun mulle on niitä tullut mahaan ja mä olen niitä ajellut. Niin mietin nyt että teinkö väärin, eli jääkö ne ikuisiksi ajoiksi ajeltaviksi - olisko pitäny olla ajelematta siinä toivossa, että ne olis kadonnut? Mä ajattelin ettei ne edes liity raskauteen, mutta näköjään erehdyin =)

Mä kyllä ajelin ihan surutta levinneet karvoitukset niin pitkään kun vain siinä onnistuin, eikä tosiaan ole poikien syntymän jälkeen ylimääräisiä karvoituksia näkynyt.

Yhteistyössä