raskaus ja lihavuus. ahdistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minna

Vieras
olen lihava, mutta liikun kyllä paljon esim. ajan töihin pyörällä (matkaa tulee 24km päivässä ) en siis ole huonossa kunnossa, mutta lihava siltikin. Yritetään kolmatta lasta ja olen aina ollut puntarikammoinen ja siksi en ole voinut nauttia raskauksista (kaksi lasta on ) Mitä tälle asialle voisi tehdä? Mies on kannustanut liikkumaan ja mielestäni liikun tosi paljon (kuten tuo pyöräily). Minulla on spinning-pyörä kotona ja silläkin poljen tosi usein. Syöminenkään ei ole ongelma eikä herkut. halutaan kolmas lapsi, mutta pelkään tuota neuvolaa ihan kamalasti, koska en halua kuulla saarnoja siitä miten läski olen. Tuntuu, että viedään ihan ihmisarvo :( kuitenkaan kukaan ei voi sanoa, että olisin huonossa kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
mutta pelkään tuota neuvolaa ihan kamalasti, koska en halua kuulla saarnoja siitä miten läski olen.

Mulla on kait ollut hyvä tuuri tai jotain, mutta mulle ei ole yksikään th saaranannut läskeistäni. Ylpeä en niistä ole ja olisin onnellinen jos saisin ne kaikki pois, mutta taidan olla turhan laiska läskiperse siihen ;)
Kolme lasta on ja kaikki raskaudet ja synnytykset sekä synnytyksistä toipumiset on sujuneet ehkä jopa helpommin kuin normipainoisilta tuttavilta.

Ei muuta kuin yritystä päälle ja tärppionnea :)

Alkuperäinen kirjoittaja pläski:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
mutta pelkään tuota neuvolaa ihan kamalasti, koska en halua kuulla saarnoja siitä miten läski olen.

Mulla on kait ollut hyvä tuuri tai jotain, mutta mulle ei ole yksikään th saaranannut läskeistäni. Ylpeä en niistä ole ja olisin onnellinen jos saisin ne kaikki pois, mutta taidan olla turhan laiska läskiperse siihen ;)
Kolme lasta on ja kaikki raskaudet ja synnytykset sekä synnytyksistä toipumiset on sujuneet ehkä jopa helpommin kuin normipainoisilta tuttavilta.

Ei muuta kuin yritystä päälle ja tärppionnea :)

kiitos sanoistasi. Minullakin kumpikin edellinen raskaus mennyt hyvin ja synnytykset myös. ehkä ajattelen liikaa sitä mitä muut ajattelevat. en tiedä.

Mulle saarnattiin ekassa raskaudessa vaikka BMI oli ehkä hädintuskin yli 25, mut sit tokassa ja tässä kolmannessa ei oo tullu saarnaa vaikka BMI yli 30.. Tosin sanoin kyllä sille tädille etten saarnaa kaipaa niin ei se ole sanonut mitään sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja rv18:
Mulle saarnattiin ekassa raskaudessa vaikka BMI oli ehkä hädintuskin yli 25, mut sit tokassa ja tässä kolmannessa ei oo tullu saarnaa vaikka BMI yli 30.. Tosin sanoin kyllä sille tädille etten saarnaa kaipaa niin ei se ole sanonut mitään sitten.

tästä se minun kammo on lähtenytkin kun ekassa raskaudessa oli ihan normaali ja painoakaan ei tullut paljon ja siltikin saarnattiin. Nyt sitten pelottaa :(

Yhteistyössä