Raskaus ja kävely.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hm

Vieras
Nykyään kävelyllä toiselle puolelle alamahaani pistää kipeästi. Mistähän tuo voisi johtua? Aika vasta ilmestynyt vaiva ja tosi inhottava. Ei kestä koko kävelyn ajan kuitenkaan, käyn puolestatunnista tuntiin kävelemässä. Pistely alkaa hetken päästä kun olen lähtenyt kävelemään. Raskausviikkoissa menossa viikolla 24.

Mulla oli samaa. Välillä pisti niin vietävästi että piti oikein pysähtyä ja hengitellä. Ohi se meni kyllä sitten äkkiä. Ei siitä sen kummempaa haittaa ollut ...

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Mulla oli samaa. Välillä pisti niin vietävästi että piti oikein pysähtyä ja hengitellä. Ohi se meni kyllä sitten äkkiä. Ei siitä sen kummempaa haittaa ollut ...

Lähinnä minua huolettaa että onko se mitenkään haitallista ja vähän kyllä mietityttää sekin että mistä se pistely johtuu/syntyy? Olen yrittänyt hengitelläkin vähän syvemmin mutta ei näytä siitäkään olevan apua.

Mulla oli tota samaa esikoisen kanssa ja se alko rv30 ja sillo pistivät juuri saikulle ku en pystynyt kävellä ilman kipuja.Ilmeisesti jotenkin liittyy liitoskipuihin tms. mutta ei ainakaan mun kohdalla ollut silloin "vaarallista"
Oletko kokeillut tukiliiviä joka nostaisi vatsaa ja tukisi sitten tuosta lantion seudulta kävellessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Mulla oli tota samaa esikoisen kanssa ja se alko rv30 ja sillo pistivät juuri saikulle ku en pystynyt kävellä ilman kipuja.Ilmeisesti jotenkin liittyy liitoskipuihin tms. mutta ei ainakaan mun kohdalla ollut silloin "vaarallista"
Oletko kokeillut tukiliiviä joka nostaisi vatsaa ja tukisi sitten tuosta lantion seudulta kävellessä.

Minulla on useampi raskaus jo takana, aiemmin ei vastaavaa ole ollut. Liitoskipuja kylläkin oli muttei mitään pistelyä vatsassa, tosin harrastin silloin vähemmän liikuntaakin. Ja nythän muuten hoksasinkin että en ole pitänyt kävelyllä tukivyötäni! Alaselkänikin on ollut normaalia arempi.

Mulla oli samanlaista pyöräilessä 30+ -viikoilla!Jouduin välillä oikein pysähtelemään..Lopulta lopetin pyöräilyt kokonaan (viisastuin) ja kävelin vaan kukonaskelia,kun muuta ei pystyny enää;/

Alkuperäinen kirjoittaja ex-tiinemamma:
Mulla oli samanlaista pyöräilessä 30+ -viikoilla!Jouduin välillä oikein pysähtelemään..Lopulta lopetin pyöräilyt kokonaan (viisastuin) ja kävelin vaan kukonaskelia,kun muuta ei pystyny enää;/

En kyllä haluais lopettaa kokonaan liikkumista. Pitää taas kai palata kokeilemaan miten kuntosali treenit sujuis.

Yhteistyössä