Raskaus ja imetys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aurinko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen nyt ekalla kolmanneksella ja vauva on 7kk, imetän edelleen enkä aio lopettaa raskauden vuoksi.Ajateltiin, että saa tulla jos on tullakseen kun vauvan tekemisessä meni paljon aikaa. Ei se imetys mikään ehkäisykeino ole. Huvittaa kun uutisissa oli juttu siitä kuinka synnyttäneet naiset tekevät paljon abortteja: en mä tienny että voin tulla paksuksi! No jos sitä seksiä harrastaa, niin tottakai sitä voi raskaaksi tulla!

Olen rv 16 ja imetän 10 kk lastani edelleen, toki nyt vähemmässä määrin ku opetellaan oikealle maidolle pikku hiljaa. Raskaus oli toivottu,haluttu ja odotettu, olisin halunnut jo aiemmin toisen :)

Onnea nm.Paksuna raskaudestasi! :)

Mulle lääkäri sano jälkitarkastuksessa, että monet juuri synnyttäneet tulevat melko pian ihmeissään neuvolaan kun uusi vauva jo masussa.. Niin, eihän imetys ehkäisykeino ole!

Mulla napsahti heti kun yöimetykset jäi 6kk iässä pois, ihan tervetullut raskaus oli, arvasin raskauden tosi aikaisin kun vatsa tuntui turpealta ja nipisteli ja tein testin kun oli juhlat tms tulossa ja halusin tietää pitääkö varoa alkoholia.

Nyt vauva 2kk ja esikoinen 1v5kk. Hyvin menee. Seuraava saa varmaan tulla suunnilleen samalla tahdilla. Jos siis kaikki menee tätä rataa...

Yhteistyössä