Raskaus ja huvipuistolaitteet!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hurjapää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hurjapää

Vieras
Olen siis 5 rv ja mietin tässä että ollaan lähdössä kohta lomalle ja käydään ehkä linnanmäellä lasten kans, haluattais ihan kauheesti päästä kans laitteisiin joten mietin että oiskohan mitään estettä.. raskaus kun on vasta niin alussa että tuskin mitkään nykäykset tai muutkaan saa kauheampia aikaan..?? :)

En tiedä mikä on virallinen (esim neuvolan) kanta,mutta itse olisin tossa vaiheessa raskautta menny laitteisiin ihan huoletta. Lintsillä on monia laitteita joihin ei raskaana ollessa pääse,mutta niissä (ainakin suurimmassa osassa) syy on tiukat turvalaitteet jotka siis puristais mahaa liikaa.

Ihan alkuraskaudessa se millin nysä on vielä niin syvällä piilossa ja suojassa, että tuskin huvipuistolaitteet onnistuu vahinkoa aiheuttamaan.

Rv 37 tienoilla sain jo vähän perustella sitä, miksi halusin tivolissa tiettyihin laitteisiin :saint:, mutta niin kauan kun turvakaari ei osu mahaan niin nou hätä kuulemma.

sitä itsekkin mietin, en enää menis rv 16 jälkeen koska kyllähän sitten jo jotkut yhtäkkiset nykäykset saattais aiheuttaa helposti keskenmenon, ei viitsisi enää sitten riskeerata mutta kun nyt on vielä niin alussa niin tuskinpa se mitään tekee.. mutta enköhän mä mee :)

Mä olin viime vuonna heinäkuun lopussa ja elokuun alussa lasten kanssa huvipuistossa, viikkoja oli jotain tosi vähän (la oli helmikuussa 2012). Ihan huoletta kyllä kävin laitteissa lasten kanssa.

Yhteistyössä